Meguiar's SwirlX

Stefan

Administrator
Forumleiding
Mike, luister. Ik weet dat je graag wilt horen dat dit het meest fantastische product is en al je swirls als sneeuw voor de zon doet laten verdwijnen..... Maar je begrijpt het al, dat gaat echt niet lukken met de hand op je Passat.
Je woont in de buurt, kom even langs en dan gaan we gewoon een oplossing bedenken die wél naar tevredenheid werkt....
 

vwmike

Active Member
Mijn buurjongen was er helemaal verliefd op darom was meer de vraag wat jullie er van vonden omdat hij er zo van overtuigd was. straks als het weer wat beter word de passat eens goed polijsten dan is hij weer aan de beterende hand
 

Kilometervreter

überspammer
Ik gebruik het onder de deurhandgrepen, dan gaat het aardig, ik heb ook wel het idee dat er het een en ander aan fillers inzit.....
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
Heb ondertussen één fles leeg. Mijn voorkeur gaat uit naar andere polijstmiddelen. Swirl-X is leuk met de SMAT technologie, een niet afbrekende korrel maar dat hetekent dat je tussendoor steeds moet kijken en zo dus eigendlijk product verspild. Dat is tegelijkertijd ook het voordeel, je kunt machinaal langer doorwerken dan met polijstmiddelen die de korrel wel afbreken. Mijn ervaring leert me dat de polijstmiddelen van Monello, Cpro en Rupes me tot nu toe beter bevallen.
 

Black Widow

V.I.P. Member
Heb ondertussen één fles leeg. Mijn voorkeur gaat uit naar andere polijstmiddelen. Swirl-X is leuk met de SMAT technologie, een niet afbrekende korrel maar dat hetekent dat je tussendoor steeds moet kijken en zo dus eigendlijk product verspild. Dat is tegelijkertijd ook het voordeel, je kunt machinaal langer doorwerken dan met polijstmiddelen die de korrel wel afbreken. Mijn ervaring leert me dat de polijstmiddelen van Monello, Cpro en Rupes me tot nu toe beter bevallen.
Heb je bijvoorbeeld M105 en M205 al eens geprobeerd?
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
Nee die heb ik nog niet gebruikt tot nu toe. Hoe bevallen die, ik lees er vaak positieve eigenschappen over.
 

Black Widow

V.I.P. Member
Ik heb er jarenlang met veel plezier mee gewerkt, dat zegt genoeg denk ik. Inmiddels ben ik echter overgestapt naar de polijstmiddelen van Sonax. Die zijn weer een stukje verfijnder en stoffen niet. Maar ik vind het nog steeds geen straf om met M105 en M205 te werken.
 

angrydoll

New Member
Ik werk nu ook al ruim een jaar met de m105 en 205. Vind het erg fijn werken en heeft me tot nu toe niet in de steek gelaten
 

Nieuwste berichten

Bovenaan