Meguiars Water Magnet

_Maarten_

Premium Member
Ik heb deze doeken enkele weken geleden ontvangen uit de USA.
Na een paar keer gebruikt te hebben en gewassen (zonder wasverzachter uiteraard) kan ik maar niet
tevreden worden met de resultaten die de doeken geven.

Er blijven slierten/strepen met water liggen over de lak en moet ik er meerdere keren overheen eer het oppervlak echt droog is.

Doeken zijn niet te groot en liggen lekker in de hand, uitwringen gaat zonder moeite.
Dus niet compleet negatief, maar ben wel op zoek naar een goed, betaalbaar alternatief.
meguiars-water-magnet-drying-towel-38-p.jpg
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Water Magnet is t.o.v een zeem al een hele verbetering maar er zijn alternatieven die gewoonweg veel beter presteren zoals de Chemical Guys Miracle Dryer, CSF Delirium of de Microfiber Madness Dry me Crazy :)
 

Kilometervreter

überspammer
Ik gebruik al jaren de CSF delirium naar alle tevredenheid, als je auto goed in de was staat redt je het makkelijk met 1 droogdoek je auto voor 90% droog te maken dan met de tweede nog even nadrogen en klaar!
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
Mijn Delirium is na een aantal jaar "op". D.w.z. hij neemt geen water meer op, waarschijnlijk verkeerd gewassen ergens. Momenteel gebruik ik naar volle tevredenheid een droogdoek van Dodo Juice, de Soft Touch Premium Drying Towel.
 

gixxeraddict

Active Member
Misschien in wasmasjien!!!!!!!
Maakt ook niet uit heb er nog een.
Maar ben van plan om nog wat andere aan te schaffen.
 

Rutger64

Premium Member
Water Magnet is t.o.v een zeem al een hele verbetering maar er zijn alternatieven die gewoonweg veel beter presteren zoals de Chemical Guys Miracle Dryer, CSF Delirium of de Microfiber Madness Dry me Crazy :)

En wat vind jij dé beste droogdoek?
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Op dit moment de Dry me Crazy, superzacht en neemt veel water op, maar ik kan me voorstellen dat er ook mensen zijn die deze te dik en te besmettelijk vinden. Wij gebruiken dan ook voornamelijk de Deliriums bij de Workshops en is bij ons ook de meest verkochte droogdoek!
 

Rutger64

Premium Member
@Stefan Dus jouw favoriete lijstje zou zijn:

1 Dry me Crazy actieprijs: € 16,95
2 Delirium actieprijs: € 14,02
3 Miracle Dryer actieprijs: € 14,87

Ik moet ook nog een nieuwe droogdoek hebben.. Ben ook niet zo tevreden oven mn Water Magnet.. En nu hebben we net de December deals ;)
 

pro-detailer

Active Member
@Stefan Dus jouw favoriete lijstje zou zijn:

1 Dry me Crazy actieprijs: € 16,95
2 Delirium actieprijs: € 14,02
3 Miracle Dryer actieprijs: € 14,87

Ik moet ook nog een nieuwe droogdoek hebben.. Ben ook niet zo tevreden oven mn Water Magnet.. En nu hebben we net de December deals ;)

alle 3 dan maar in op kerstavond, 1 1e kerstdag en 1 2e kerstdag das een mooie december deal.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
@Stefan Dus jouw favoriete lijstje zou zijn:

1 Dry me Crazy actieprijs: € 16,95
2 Delirium actieprijs: € 14,02
3 Miracle Dryer actieprijs: € 14,87

Ik moet ook nog een nieuwe droogdoek hebben.. Ben ook niet zo tevreden oven mn Water Magnet.. En nu hebben we net de December deals ;)
Daar kan ik me wel in vinden ja :)

alle 3 dan maar in op kerstavond, 1 1e kerstdag en 1 2e kerstdag das een mooie december deal.
Niets aan toe te voegen, ik zeg gewoon doen :cool::D
 

Rutger64

Premium Member
De Dry Me Crazy droogdoek is wel een stuk kleiner dan de andere 2. Maakt dat nog uit qua gebruik?

Dry me crazy Afmeting 60 x 40 cm
Delerium Afmeting 60 x 90 cm
Miracle Dryer Afmeting 63.5 x 91 cm
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Dat klopt, hij is wel kleiner maar dikker, waardoor deze veel vocht op kan nemen, hieronder de gewichten van de verschillende doeken

Meguiar's Watermagnet 150 gram
Miracle Dryer: 230 gram
Delirium: 305 gram
Dry me Crazy: 330 gram
Chemical Guys Woolie Mammoth Dryer: 530 gram !
 

Wim GTC

Member
Hier ook goede ervaringen met de Dilerium. Ook de water-magnet heb ik hier. Die gebruik ik nu tussen het wassen en kleien in. Ook na polijsten wanneer ik de auto heb afgespoeld gebruik ik de water-magnet.

De Dilerium gebruik ik dus voor het mooie werk.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan