Mercedes projectje

_Maarten_

Premium Member
Deze Mercedes bijna klaar.
Geen voor foto's helaas.

Velgen worden vervangen nog door de eigenaar dus die slaan we over.

Voor en achterbumper moeten nog. Die zijn dit weekend aan de beurt.

Lak is wel knetter hard. Krijg niet alle swirls eruit, zelf met wol en pbssr3 niet.

IMG_20150918_103740.jpg IMG_20150918_103952.jpg
 

FiveCX-5

V.I.P. Member
Niet met wol ? Ongelooflijk.......trouwens een detail en dan de velgen overslaan ? (tenzij de eigenaar erom gevraagd heeft...) Dat is als een slagroomtaart zonder slagroom...........:eek:
 

_Maarten_

Premium Member
Velgen zijn zwaar geoxideerd, hij wil er 17 of 18 "onder hebben.
Zal tijdens de verdere detail wel een foto van nemen. :confused::eek: zonde.
Blijft met deze rijden tot banden op zijn, dus zal niet lang meer duren :p
 
Laatst bewerkt:

maupie00

Active Member
Een ander polijstmiddel proberen misschien?? De poorboys polijstmiddelen schijnen niet heel erg geschikt te zijn voor harde lakken.

Welke machine heb je gebruikt?
 

FiveCX-5

V.I.P. Member
Dat verklaart veel......een rotary is dan de enige manier om de de zwaar gehavende lak swirlvrij te krijgen, maar daar moet je wel ervaring voor hebben..........
Kijk eens hier op dit forum, Waxworld geeft ook clinics, dus ik zou zeggen meld je aan........;)
 

maupie00

Active Member
De dap500 is zo'n beetje de lichtste machine die er is, dan moet je denk ik iets eerder tevreden zijn.
 

_Maarten_

Premium Member
Met een DAP900 kreeg ik gelijkwaardige krassen er ook niet uit.
Lak wordt aardig warm met m'n 500 en wol. Wil niet te lang doorgaan en teveel lak wegsnijden.

Ben ook zeker niet ontevreden en hij ook niet, wil gewoon meer correctie behalen.

Maar rotary wil ik nog ff niet aan, blijft hobby natuurlijk ;)
 

_Maarten_

Premium Member
Thanks.
Als het ff meezit heeft hij ze voor de winter. Wel zonde, beter deze set als wintervelg gebruiken.

Maargoed, niet mijn beslissing uiteraard. ;)
 

_Maarten_

Premium Member
Vandaag even de lampen opgepoetst :D

Voor:
IMG_20151011_155702.jpg

Tijdens:
DSC_2318.JPG

Na:
IMG_20151011_155824.jpg

Het kleine verschil:
DSC_2319.JPG

Nu komt er nog xenon in helaas had hij dat nog niet besteld.

DSC_2325.JPG
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Met de PB SSR3 ga je dat zelfs op wol niet redden op een Mercedeslak. Je machine is dan wel de lichtste maar als je voldoende tijd (en dus passes) erin steekt is een behoorlijke correctie mogelijk. Dan is een polijstmiddel van een wat modernere signatuur wel vereist.
Je laat met de koplampen wel zien dat je het in de vingers hebt.
 

2shiny

V.I.P. Member
wol gebruik ik nooit op DA, enkel op rotary. Microfiber werkt veel beter met DA dan wol met DA.
je kan het wel met de dap500, maar je gebruikt best kleinere pads. Haal je er x meer kracht uit.

die koplampen zien er echt veel beter uit!
 

Nieuwste berichten

Bovenaan