Frans
V.I.P. Member
Na ruime tijd aan de zijlijn te hebben gestaan (zoals jullie weten, door gezondheidsproblemen) onlangs weer eens de Microfibers opgepakt en wel om aan mijn eigen wagen wat te freubelen.
Ik liep al geruime tijd met het idee een cabrio aan te schaffen.
In eerste instantie was de keuze gevallen op een R230 SL of een Porsche Boxster.
Maar goed een mens kan van gedachte veranderen en het is uiteindelijk een W124 Cabriolet geworden.
De wagen die ik heb gekocht behoefde wat puntjes op de i, maar dat vond ik juist een leuke uitdaging.
Er was een facelift op uitgevoerd die er niet op thuis hoorde en een set foute velgen.
Afijn aan de slag gegaan, pre-facelift onderdelen aangekocht, daarna de hele voorkant laten spuiten incl. de orginele 8 gaats velgen ter vervanging van de foute velgen, met het volgende eindresultaat na een eenvoudige detail;
Daarna nog een keer bij Stefan langs geweest om een coating (CarPro Fabric Coat) voor de kap te halen.
Op polijsten na kan ik aan de voorkant verder de eerste twee maanden niets doen, vanwege de verse lak.
-
Ik liep al geruime tijd met het idee een cabrio aan te schaffen.
In eerste instantie was de keuze gevallen op een R230 SL of een Porsche Boxster.
Maar goed een mens kan van gedachte veranderen en het is uiteindelijk een W124 Cabriolet geworden.
De wagen die ik heb gekocht behoefde wat puntjes op de i, maar dat vond ik juist een leuke uitdaging.
Er was een facelift op uitgevoerd die er niet op thuis hoorde en een set foute velgen.
Afijn aan de slag gegaan, pre-facelift onderdelen aangekocht, daarna de hele voorkant laten spuiten incl. de orginele 8 gaats velgen ter vervanging van de foute velgen, met het volgende eindresultaat na een eenvoudige detail;
Daarna nog een keer bij Stefan langs geweest om een coating (CarPro Fabric Coat) voor de kap te halen.
Op polijsten na kan ik aan de voorkant verder de eerste twee maanden niets doen, vanwege de verse lak.
-