Mijn "Grey Mouse"

Stefan

Administrator
Forumleiding
Het is inderdaad een pracht exemplaar, we hebben deze gelukkig al vaak mogen bewonderen :)
 

ShuttersPeet

V.I.P. Member
Filmpje van de Nanolex Ultra Glass Sealant bij zo'n 100km/u en "miezerregen". Werkt redelijk tot goed. Wanneer het harder regent werkt het eigenlijk veel beter. Tot nu toe, redelijk tevreden;

En weer thuis;
 

Kilometervreter

überspammer
Ja, bij mij werkt het ook goed vanaf 70km/u, maar niet al bij 50km/u wat ze zeggen.
Ook de standtijd (ca 3 maanden) ben ik niet van onder de indruk.
 

ShuttersPeet

V.I.P. Member
Vandaag een lekker ritje gereden en wát rijdt de A4 toch fijn… ;) Wél weer in de file gestaan natuurlijk! Maar wel mooi tijd gehad om wat scherm afbeeldingen te maken.
03.png
05.png

Afgelopen dinsdag heeft een Audiforumlid bij mij het Audi Drive Select geïnstalleerd. Het is normaal een optie van €280,00 maar nu geïnstalleerd voor €32,00! Alle hardware is al aanwezig, alleen de schakelaar en een stuurdraadje ontbraken. Ben er erg blij mee!
En wat foto’s van het Audi Drive Select, met de diverse instellingen;
07.png
08.png
09.png
10.png
En nog wat andere scherm afbeeldingen;
11.png
12.png
14.png
16.png
 
Laatst bewerkt:

Kilometervreter

überspammer
Dat hele menu is toch weer een stuk mooier bij de facelift dan bij de pre-facelift! Mooie mod gedaan door die Zeeuwse retrofitter!
De auto in foto 1 kan vlgs mij ook een daytona grijze worden getoond, Roy kan dat weer volgens mij!
 

Nieuwste berichten

Bovenaan