Mijn nieuwe aanwinst, A3 sportback 1.8TFSI

JM A7

Active Member
Welkom en prachtige A3; eindelijk 'ns geen zwart interieur.
Zo te zien heeft Sjoeritzz de import verzorgd?
 

Emiel

Member
Dank allemaal. Ben er zelf ook erg blij mee. Over 2 weken gaat de schroefset eronder en het plan is de velgen dan ook klaar te hebben. Kan ik hem gelijk goed afstellen.

@JM A7 Chris heeft inderdaad de import geregeld. Erg goede service. Kan hem iedereen aanraden.
 

JM A7

Active Member
Dank allemaal. Ben er zelf ook erg blij mee. Over 2 weken gaat de schroefset eronder en het plan is de velgen dan ook klaar te hebben. Kan ik hem gelijk goed afstellen.

@JM A7 Chris heeft inderdaad de import geregeld. Erg goede service. Kan hem iedereen aanraden.
Ik heb idd alleen maar goeds gehoord over Chris.
 

Emiel

Member
Ik heb de naafkapjes overigens ook nog aangepakt, de logo's waren erg verweerd, kan wel gelijk nieuwe kopen, maar heb ze nu zwart gemaakt, staat ook niet verkeerd als je het mij vraagt:


 

FiveCX-5

V.I.P. Member
Prachtige glans op de wielen, mooie bekleding en idd de velgen via FB reeds opgemerkt.......deze zijn strakker dan de vorige........(= mooier dan de vorige) ;)
 

Emiel

Member
Zaterdag de auto maar eens gewassen en de velgen weer toonbaar gemaakt nadat ik vrijdagavond een schroefset heb geplaatst.

Voor het verlagen:


Na:






Ben zelf erg tevreden met het resultaat, even kijken of de hoogte zo bevalt, dan nog even uit laten lijnen en dan gaan we weer verder met modden. Cruise control stukje dak wrappen en andere grill staan nog op het verlanglijstje.
 

FiveCX-5

V.I.P. Member
Staat zeker mooi , toch voordat je hem uitlijnt, zou hem 1 cm hoger leggen, staat nèt even mooier, kijk naar de afronding van je voorspatbord, staat net niet in verhouding , beter voor de drempels ook.........anders moet je hem daarna wéér uitlijnen....verder mooie wielen !
 

Emiel

Member
Dank voor de complimenten, ik vind hem zo mooi liggen, loopt nergens aan en met drempels ook geen problemen. En daarbij, cm verhogen of verlagen na uitlijnen maakt ook zoveel niet uit.
 

Emiel

Member
Dankje, ligt een AP schroefset onder. Rijdt nog behoorlijk comfortabel voor een schroefset, bevalt prima tot nu toe.
 

Emiel

Member
Zal mijn topic hier maar eens updaten, kom de laatste tijd weinig aan detailen toe eerlijk gezegd, wel jammer maarja, wellicht volgend seizoen weer. De auto bevalt nog steeds prima. Inmiddels toch nog iets verhoogd en uitgelijnd. Tevens het laatste stuk dak zwart laten wrappen en afgelopen weekend "nieuwe" winterwielen opgepikt.:

Dak:


En de velgen, afgelopen weekend begonnen met schoonmaken maar nog niet helemaal mee klaar, binnenkant is er behoorlijk slecht aantoe, maar uiteindelijk komt dat wel goed:


 

Nieuwste berichten

Bovenaan