Mijn nieuwe aanwinst, A3 sportback 1.8TFSI

Emiel

Member
Inmiddels de hele week bezig geweest met de velgen, 2 velgen hadden wat rare strepen, dus gepolijst en 3x raden, gelijk door de lak heen. Ik wist dat de velgen niet meer origineel van kleur waren maar goed overgespoten dus ook niet. Dus alle 4 de velgen opnieuw geschuurd en goed in de lak gezet (ongeveer dezelfde kleur) en daarna 3x in de matte blanke lak gezet. Hopelijk blijft deze beter zitten. Resultaat valt me 200% mee. Eerste keer dat het me echt goed gelukt is. Weinig stofpuntjes, alleen hier en daar minimaal wat siliconen, dat zal te maken hebben gehad met de ontzettende lading cockpitspray op de banden. Zal morgen even wat foto's maken als de tape overal af is.

Volgende week een keer paar laagjes wheelwax erover en dan zijn ze klaar voor de winter. Heb ook zitten denken aan een coating maar ben bang dat de velgen dan gaan glimmen en dat wil ik eigenlijk niet, bewust voor de matte uitstraling gekozen zodat ze goed passen bij de grill/diffusor van de auto.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Leuke klus geweest, met een coating zoals CarPro Dlux blijft de matte look gewoon behouden dus dat is zeker nog een overweging waard...
 

Emiel

Member
Gisteren bij Vagtechniek in Nuenen CC en MF stuur in laten bouwen. Zou vorige week al gebeuren maar had niet de juiste stuurmodule. Deze 2e hands op de kop getikt (scheelt nogal wat euro's) en ook gelijk een stuurtje gescoord, de knoppen daarvan omgezet naar mijn stuur en het stuur weer op marktplaats gezet. Ik ben er blij mee, rij erg vaak op CC (80weg met veel flitsers elke dag) en wat meer lampjes op het stuur 's avonds zijn ook altijd mooi natuurlijk :)

Wat (slechte) plaatjes erbij:




 

Nieuwste berichten

Bovenaan