Mijn onyx zwarte V60

Kilometervreter

überspammer
Onder het moto "de eigen auto mag ook wat aandacht" vrijdag begonnen met de V60.
Ik zat me al een tijd te ergeren aan de swirls die erin zaten. De Volvo lak is zo zacht dat het bijna onmogelijk is om de auto een beetje strak te houden.
Afijn vrijdag gewassen en gekleid en tevens wat plekjes met diepere krassen en onregelmatigheden aangepakt.
Zaterdagmorgen direct begonnen met polijsten, gekozen voor Menzerna 400 op Microfiber en daarna gefinished op de glosspad met reflect.
Daarna afgenomen met eraser en de coating er weer lekker op.
Al met al weer een flinke klus en dit doet mij er weer aan herinneren dat ik dit in mijn ééntje niet leuk vind.
Dat is dus de reden dat ik een andere auto altijd samen met de eigenaar doe. Buiten het feit dat het sneller gaat is het eigenlijk ook altijd gezellig, iemand die zijn auto wil laten doen is eigenlijk altijd een liefhebber en heb je al een gezamenlijke hobby.Ik begin er eigenlijk ook niet aan als iemand zijn auto wil laten doen om hem dan te verkopen, dan gaat het werk worden en dat is niet mijn insteek:D.
Afijn wat plaatjes bij de praatjes

IMG_7169.JPG IMG_7170.JPG IMG_7172.JPG IMG_7174.JPG IMG_7182.JPGIMG_7178.JPG IMG_7179.JPG
 
Laatst bewerkt:

Cavemania

V.I.P. Member
Staat er weer keurig bij kerel. Ik herken het wel van de Volvo lak, die van mij was ook netjes vorig jaar rond deze tijd maar zie nu overal weer swirls. Binnenkort maar weer eens een polijstrondje!
 

Mrkawa

Active Member
Ziet er idd netjes uit.
Ik vind het zelf nooit zo erg om zelf in me eentje mijn ding te doen, vaak verstaan we elkaar toch niet door de machine :p
 

Nieuwste berichten

Bovenaan