Mini review: Microfiber Madness Dry me Crazy

Rutger64

Premium Member
0f217892d09c928a.jpg


Sinds enige tijd gebruik ik de Microfiber Madness Dry me Crazydroogdoek.
Volgens de opgave van Microfiber Madness zou deze doek een gewicht hebben van 1200 gram/m2. De doek heeft een enorm opnemend vermogen, je kan de doek uitgevouwen over de lak en ruiten trekken. Als je de hele wagen hebt gehad is de doek nog niet verzadigd. Je zou gewoon nog een wagen kunnen doen. Hoeveel water er ook op de lak ligt, de Dry me Crazy slurpt het op en laat een streepvrij resultaat achter.

Vanwege de dikte van de doek had ik verwacht dat het een beetje een geklooi zou gaan worden met deze doek. Maar dit viel mee, al is het uitwringen als je klaar bent wel wat lastig omdat de doek zo dik is. De doek is wat prijziger dan andere doeken, maar je haalt hiermee wel een topdoek in huis! De kleine meerprijs is de doek zeker waard! Dit is echt een geweldige doek!

Bij de doek zit een duidelijke instructie en er zit een afsluitbare zak bij om de doek weer op te bergen.

De doek koop je natuurlijk bij je favoriete webshop:

http://www.waxworld.nl/shop/index.p...100734&zenid=34dd2ba6b1046bf45d9c6f14f902abf5


(De plaatjes heb ik gepikt van internet.)
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    135,6 KB · Weergaven: 12
  • image.jpg
    image.jpg
    107,3 KB · Weergaven: 13
  • image.jpg
    image.jpg
    37,9 KB · Weergaven: 10

Stefan

Administrator
Forumleiding
Bedankt voor de review, wij kunnen er ons alleen maar bij aansluiten. Overigens heeft deze doek nog wel een extra pluspunt doordat de doek echt veel zachter is dan de andere droogdoeken...
 

JRM

Active Member
Hmm, vanochtend met de monello droogdoek de auto drooggemaakt en net als een aantal keer hiervoor niet zoals ik het voor ogen had hoe het zou moeten, dat terwijl mijn poorboys droogdoek die net zo jong is het nog prima doet. Nog maar een keer in de microrestorer weken. Als dat niet helpt deze doek bij de bestelling.....of de delerium. Is deze ook op te halen op zondag stefan:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:

Stefan

Administrator
Forumleiding
Dat zal helaas niet gaan, op zondag zijn we dicht (behalve dan die ene nader te bepalen zondag in September :D)
 

Nieuwste berichten

Bovenaan