Muziek

Ketoembar

V.I.P. Member
@FiveCX-5 Niet alleen aan Guus, hè. Ook aan Tineke. Je weet het hè, berenei, doklaan, rotterdam.
En destijds kwam Hans Dulfer ook nog wel eens een nootje mee blazen.
Veel plezier.
 

Ketoembar

V.I.P. Member
Nee, dat zal ze niks zeggen:D:D. Maar ik heb nog even snel gezocht naar een foto uit die tijd.
Dit was het vriendenclubje waar ik mee ging stappen. Misschien zegt deze foto ze iets.
Deze foto is ongeveer 32 jaar geleden:eek::D.
image.jpeg
 

FiveCX-5

V.I.P. Member
Als ik deze foto meeneem word ik ingerekend.........:D:eek::D

p.s. wie ben jij, die met die matte glazen in je bril ?
 

Razorblatter

Active Member
Re: foto -> Zo is het leven zonder (glanzend) ros onder je kont: verveeld en uitgeblust eindeloos op een overvolle, hete bus wachten terwijl je eigenlijk al weet dat je later de laatste bus zult missen wegens een overmaat aan alcoholische gezelligheid.
 
Laatst bewerkt:

Srt4

Premium Member
Oké zie dat er veel leeftijd genoten hier gepost hebben , en een beetje audiofiel zijn , na alles gelezen te hebben ,
Zal mijn muziek verleden even vanaf +- 1982 tot heden doorlopen ,,,, 1 van me eerste concerten moet zijn geweest in parkzicht , zal yeloman of eek a mous zijn geweest black uhuru heb er ook een paar keer gespeeld , daarna kwam maiden U2 metalica de cult sepetura pantera een beetje op gang . En hiphop nartuurlijk ken ze bijna allemaal nog hahaha ice t , public enemy dog e enz ,
Begin periode van hous in parkzicht tot de ondergang met hardcore heb ik bewust meegemaakt , en soms een beetje onbewust ,,
ben ook naar een paar concerten geweest
Zal het proberen kort te houden .
Vanaf ongeveer 82 of zo
U2 in Ahoy me eerste daarna alles in Nederland ,, en 3 keer in Ierland
Iron maiden eerste in leiden groennoordhalen daarna alles in Nederland
Metalica alles in Nederland
Geld ook voor scunk , UB40 , pantera sepetura , cult , Peter Gabriel, simpel minds , snoep dog, rampstijn , black ip's , bon jovi , Peter tosh , mark knofler met en zonder band , bruce dikkenson , zonder maiden ,,, toen was die ff solo geloof ik ,,, system of a down , Korn , Anouk , Linda roos en Jessica met de kast in het voorprogramma , was toen nog een cuver band , bluf , m&m , guns and roses in de Kuip , Stones ook in de Kuip , Slipknot in Ahoy met Slayer in het voorprogramma als ik me het kan herinneren , ben er denk ik nog heel wat vergeten ,
Dementie heet dat geloof ik en typen gaat ook niet best om half 2 met een paar biertje op hahaha

Audio in de huiskamer
Pioneer sc lx 88
Pioneer pdp lx 88
Kef reference 203
Bekabeling alles van , van der hull
Sup, rel storm 5
Tv Pioneer kuro 50 inch de laatste serie die ooit gemaakt is 508 geloof ik

Audio in de auto's

Megane Böse

Mini. Standard wel met navi enzo

Calibra Pioneer klapsherm avic x5
Versterkers caliber 500w ofzo voor de bas , en een rockford punch 75HD
voor de mid en hoog met een setje polk momo compo en lose filters erachter &
30cm sup in een gesloten box van 40 liter , ook polk momo

Dodge caliber Srt 4

Alle geluid dragers alpine, navi dvd achteruitrijcamera
Versterkers
2x mosconi
Voor en achterdeuren polk audio reverence
Bass 2x 30 cm Polk reverence
Accu een 50 kilo nordstar agm 110 amp
Heel het interieur is er uit gehaald om alles te ondreunen en om alles in te bouwen , maar gelijk een cliford alarm laten installeren met alles erop er aan trac en tracé turbo timer autostarten en nog wat snufjes ,
Alles professional laten inbouwen dus je ziet er weinig van , toen der tijd zat die over de 150 db met inregelen en moest alles nog ingespeeld worden ,
Geen idee wat het nu is en het boeid me ook niet , het gaat me meer om de kwaliteit ,

Zo dan , Dat was het zo een beetje
Ga pitten morgen iets wassen voor de deur morgen hahahaha
 

Marcel van de Ven

New Member
Ben qua concerten voorzichtig aan begonnen in '88 met Monsters of Rock in Tilburg. Daarna ging het hard en stond ik bijna 2x per maand in zaaltjes als het Noorderligt (Tilburg) en Willem II (Den Bosch). Daarbij is de muziek geevolueerd van heavy metal tot de black metal waar ik nu veel naar luister. Moet wel zeggen dat de concerten gereduceerd zijn tot zo'n 6 per jaar :eek:
 

Ketoembar

V.I.P. Member
Of hij de snelweg naar de hell neemt weet ik niet, maar RIP Malcolm Young.


Heb ze aantal malen live gezien. Was altijd feestje.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan