Muziek

Ketoembar

V.I.P. Member
Als we allemaal filmpjes gaan plaatsen dan roken de servers straks op WWHQ.
Ja daar kan je wel eens gelijk in hebben:eek:

@FiveCX-5 De Steve Miller Band ken ik natuurlijk wel, maar van de bassist had ik dan weer nooit gehoord.

Kennen jullie trouwens ook de begin periode van Zz Top. Dat was ook lekkere blues totdat ze erg commercieel gingen.
 

Pino

Premium Member
Jeff Buckley...

Zo jammer dat de beste man niet beter had leren zwemmen... :(

@FiveCX-5 : dan toch het album 'Grace' eens beluisteren.
Met 'Hallelujah', 'Last Goodbye' en 'Grace'
 
Laatst bewerkt:

FiveCX-5

V.I.P. Member
Zit net te luisteren naar Leonard Cohen....almost like the blues ! Wat een song !!

Goeie tips allemaal !!!
 

Ketoembar

V.I.P. Member
Sorry, ik vind de stem van Stevie Nicks toch fijner. Maar smaken verschillen.
Mijn filmpje zal ook niet in goede aarde vallen. Even een portie WTF van de dag. Hoe verkracht ik een van orgiene Frans nummer. Maar dat maakt het eigenlijk ook wel weer goed.

 

FiveCX-5

V.I.P. Member
En op de valreep Boz Scaggs, met een zeldzaam nummer Lone me a Dime ! (luistert en huivert.........versterker op 8 à 9.......hahahaha)

 

Ketoembar

V.I.P. Member
Dus we zitten in de covers nu.
Tja, dat is altijd moeilijk. In principe hou ik niet zo van covers, maar er zijn natuurlijk uitzonderingen.
Zoals hierboven bij Jeff Buckley.
Zo ook deze. Ik ben nooit zo'n Doors fan geweest(ik ben wel bij zijn graf geweest in Parijs), dus deze versie van LA women vind ik dus beter dan van Jim.

 

BlackPassat

V.I.P. Member
Bijzonder: BlackMassat zit -as we speak- Goeie Tijden Slechte Tijden te kijken. Ik hoor Bruce Springsteen in een scene.
Wordt het toch nog een kwaliteitsprogramma.
 

Addy

V.I.P. Member

Gisteren 35 jaar geleden dat deze plaat uitkwam. Zo'n beetje de grondlegger van de hiphop.
 

Ketoembar

V.I.P. Member
Ok, ok . Die kant van mijn muzieksmaak wordt niet gewaardeerd, denk ik. Dus dan even iets uit vroeger tijden.
Nederlands, regio Den Haag.
Ik weet eigenlijk niet of ik Jerney toen of nu leuker vind?:p
 

Nieuwste berichten

Bovenaan