Muziek

Pino

Premium Member
Muziek!

Ik ben er ondertussen wel achter dat een beetje donker klinkende muziek (m.n. de stem; zie ook eerdere bijdrage van Nick Cave) mij wel bevalt.
Onderstaande band heb ik al een paar keer live mogen aanhoren: in 013 (de zaal), Lowlands (Biddinghuizen) en in de Ziggo Dome (Amsterdam).
Dit was mijn eerste kennismaking met Editors:

 
Laatst bewerkt:

BlackPassat

V.I.P. Member
Wat is dat toch met mensen die niet eens 'Amsterdam' of 'Rotterdam' meer kunnen zeggen, maar alleen '010' of '020' bezigen?
Wè Tilburg?

Heb net je beide "zwarte" entries gehoord @Pino (Nick Cave en Editors). Ik vind Nick Cave toch veruit de mooiste. Mooie klagende maar toch warme stem.
 
Laatst bewerkt:

Ketoembar

V.I.P. Member
Even een stukje cabaret ipv muziek. De "nachtburgermeester" van rotterdam legt ff uit wat dat nou is tussen rotjeknor en die neuzen. Het zijn niet mijn woorden maar de man is wel populair bij de kakkerlakken. Alleen als je in Rotterdam bent opgegroeid zal je dit begrijpen.
Vergeleken bij deze man ben ik nog aardig. Nou, ....... De Mazzel. Dit zal écht wel het laatste zijn wat ik kan plaatsen.
:p:D:):):):).
 

Pino

Premium Member
Ik kreeg vandaag nog op FB van een oud-klasgenoot de vraag of ik een lijstje met 10 nummers kon samenstellen die ik mooi vind.
Dat heb ik geweten. Er is nogal wat tijd in gaan zitten. Bij het opstellen kwam ik er achter (wist het eigenlijk wel) dat er wel heeel veel is dat ik in zo'n lijstje wil proppen.
Het zou naar mijn mening tekort doen aan alles wat niet op de lijst zou komen.

Dus maar vals gespeeld en twee lijstjes teruggestuurd. :D
 

Brianvnijn

Member
Hè hè een muziek topic ! Altijd fun ,
Nou uhm ja wat kan ik zeggen ben 24, en luister zo goed als overal naar, van klassieke stukken tot de meest vage en diepe metal maar hardcore enzo gaat er geregeld ook goed in !

Als ik over een top 10 van bands ga spreken dan zal het toch als snel rock muziek zijn omdat dit vaak een boodschap heeft wat toch wel een voorkeur heeft bij mij.
Binnenkort ga ik ook weer naar een concert van een band , weetniet of er forumleden zijn die het kennen

Voor de rest is het vaak wel zolang het maar een pakkende melodie of beat heeft of het lekker up tempo is!

Waar luisteren jullie naar als jullie bezig zijn met jullie bolides ? En wat is het volumen is dat net als bij mij standje gehoorbeschadiging?
 

Pino

Premium Member
Nope. Gewoon achtergrondgeluid. Er komt al genoeg geluid van een polijstmachine en ik ben zuinig op mijn oortjes. :)
 

FiveCX-5

V.I.P. Member
Ik heb altijd een Belsom gehoorbeschermer op, (super-klein) dus voor mij helaas geen muziek...............:oops: Dat komt dan thuis wel weer...........:)

@Brianvnijn , vind alleen Metallica, met dat rustige steengoeie nummer, goed, de rest is voor mij niets.........Oh ja the Scorpions gaan ook nog wel.........
 

nicknameless

V.I.P. Member
Tijdens het detailen staat de radio meestal op Veronica. Als er een lekker nummer voorbij komt, dan gaat de volumeknop helemaal naar rechts.

Onder ons pand zit zo'n Afrikaanse kerk waar ze los gaan met "Halleluja praise the lord" muziek
Wel grappig om te horen. Soms gaan ze zo verschrikkelijk los, dan staan de stellingen in het magazijn te trillen :D
 

Nieuwste berichten

Bovenaan