Nieuw bij Waxworld: Angelwax

Stefan

Administrator
Forumleiding
Sinds vandaag staat er een nieuw compleet assortiment van Angelwax online. Angelwax onderscheidt zich met een aantal prachtige waxen uit het topsegment waarbij de prijsstelling een stuk milder is dan die van vergelijkbare waxen. Angelwax maakt de waxen in zijn eigen fabriek waar ze ook voor een aantal andere bekende merken produceren. Ook zitten er een aantal leuke detailingproducten in het assortiment zoals de QED (waarvan de lax extreem glad wordt) Corona Spraysealant, Vision Glass Cleaner, de originele Bilberry Wheel cleaner en vele andere producten.

Kijk hier voor het complete assortiment: http://www.waxworld.nl/shop/index.php?main_page=index&manufacturers_id=49


101307-angelwax-200ml.gif
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
Het assortiment van Angelwax ziet er goed uit. Inderdaad een stukje goedkoper dan de doorgaande en hogere segment producten. Waar zit de fabrikant eigenlijk? Bevat de Angelwax cleaners of zijn het allemaal pure waxen?
 

Kilometervreter

überspammer
Mooie lijn van producten, met een fraaie uitstraling, ik ben benieuwd naar de eerste reviews van de producten en hoelang het duurt voor er iets in mijn winkelwagentje ligt.
Ik vind in ieder geval de naam wel mooi gekozen!
 

Nieuwste berichten

Bovenaan