Nieuwe HD

Brianvnijn

Member
Nou het is zo ver , na 4 jaar trouw te zijn geweest is mijn nilfisk c 110.1 HD overleden na 3 keer een openhart operatie gehad te hebben , nieuwe pakkingen En wat andere reparaties nu toch maar opgegeven om hem nog eens te repareren. Maar nu komt de grote volgende vraag. Welke !? Ik gebruikte mijn nilfisk wekelijks (afblazen wielkuipen en andere dingen) maar ook met het foamen en andere zaken.. Het liefste heb ik er nu ook een met grote lange slang wand die ik nu had was maar een kort vervelend ding. En graag zou ik bij nilfisk blijven omdat het toch wel een degelijk merk is en omdat ik hier dan alle accesoires die ik nu heb ook bij kan blijven gebruiken. Iemand ervaring met een nilfisk HD waarvan hij zegt deze is het meest perfect voor het detailen van auto's.? Ik zat zelf te denken aan de nilfisk E 150.1-10 HX-TRA Is hier iemand die er ervaring meer heeft en weet iemand of mijn huidige foamlanse dan ook nog zou werken omdat de druk dan flink omhoog gaat (van 110 naar 150)
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
De meeste Foam lances kunnen tot 160bar, dat mag dus geen probleem zijn. Verder lijkt me het een prima keuze!
 

Brianvnijn

Member
thnx @Stefan en @Black Widow mijn nieuwe hd is besteld ! hopelijk ergens deze week deze van onze postbode in ontvangst nemen ! en dan word het spelen geblazen (meteen een underbody lance mee besteld omdat ik dit toch stiekem best vaak probeer te doen met een gewone lans wat K*T is haha)
 

Nieuwste berichten

Bovenaan