Nieuwe producten

Guido

Active Member
Hebben jullie al een idee wanneer de deze week aangekondigde producten bij Waxworld te verkrijgen zijn?
o.a. Blackout, Lift, Leather 2.0, Ultracut. Ik kijk er iig naar uit, mn naar Lift!
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Deze producten zijn inderdaad net geintroduceerd, zodra alles beschikbaar is dan komt er een zeevracht onze kant op die waarschijnlijk in januari binnen zal komen. Tevens laten we nog een extra luchtvracht komen die zodra alles beschikbaar is wordt verzonden. We hopen dat deze binnen enkele weken binnen zal zijn.
 

Guido

Active Member
Top ik houd het in de gaten. Zou een mooi cadeautje onder de boom zijn. Ik ga vast sparen :)
 

Guido

Active Member
Ik maak inmiddels naar tevredenheid gebruik van Lift, SiC en Ultracut, is er al zicht op wanneer een zeevracht met de overige producten aankomt? Begrijp dat shipping kosten van containers erg hoog zijn op het moment, hebben jullie daar ook last van en heeft dat invloed op levertijden / prijzen?
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
De zeevracht komt rond 26 februari aan in de haven, reken dan nog op een weekje douanegeneuzel en landtransport maar dan moet alles er echt wel weer zijn.
Je bent goed op de hoogte want containerprijzen zijn echt bizar inderdaad! Tot nu toe proberen wij deze kosten te absorberen en geen prijsverhogingen door te voeren hopende op betere tijden. Mochten deze prijzen onverminderd hoog blijven dan zijn we uiteindelijk genoodzaakt om iets met de prijzen te gaan doen maar daar willen we zeker niet op vooruit gaan lopen.
 

Guido

Active Member
Goed om te horen dat het onderweg is en fijn dat jullie de prijzen stabiel proberen te houden. Hoop dat het weer wat normaler wordt binnen afzienbare tijd (net als veel andere dingen...).
 

Tim Krijgh

Premium Member
Forumleiding
Ik maak inmiddels naar tevredenheid gebruik van Lift, SiC en Ultracut, is er al zicht op wanneer een zeevracht met de overige producten aankomt? Begrijp dat shipping kosten van containers erg hoog zijn op het moment, hebben jullie daar ook last van en heeft dat invloed op levertijden / prijzen?
Goed om te horen Guido! Als je zin, tijd en gelegenheid hebt, zou ik graag je mening horen over deze 3 producten. Lift heb ik zelf ook al naar tevredenheid gebruikt, maar SiC en Ultracut staan nog op het verlanglijstje.
 

Guido

Active Member
He Tim. SiC tot nu toe een keer aangebracht. Tevreden, het voelt slick, geeft meer glans en diepte aan de kleur, maar ik vond het wel wat lastiger met de timing en het afnemen. Als je (net als ik) Carpro fan bent dan mag je het Youtube kanaal van CarCraft niet missen. Hij heeft een test en tips video gemaakt:


Ik heb deze methode in eerste instantie gebruikt, kwam op een afname tijd van ongeveer 8 minuten, maar toen ik die vervolgens toe paste was de coating heel lastig af te nemen en bleek het toch te lang. Ik heb een paneel zelfs opnieuw moeten polijsten om het weer goed te krijgen, daarna 4 minuten aangehouden en toen ging het goed. Als je het filmje bestudeert begrijp je dit verhaal beter. Moet het nog wat meer gebruiken om het proces beter on de knie te krijgen. Binnenkort heb ik een volgende detail op de planning staan, dan ga ik SiC weer gebruiken (over cQuartz UK heen), dan zal ik mijn verdere ervaring delen. Dat wordt een BMW 5 touring. Zal dan ook een testspot Clearcut vs Ultracut doen, voor nu is het denk ik een niche product alleen voor heeeel erg harde lakken.
 

Tim Krijgh

Premium Member
Forumleiding
He Tim. SiC tot nu toe een keer aangebracht. Tevreden, het voelt slick, geeft meer glans en diepte aan de kleur, maar ik vond het wel wat lastiger met de timing en het afnemen. Als je (net als ik) Carpro fan bent dan mag je het Youtube kanaal van CarCraft niet missen. Hij heeft een test en tips video gemaakt:


Ik heb deze methode in eerste instantie gebruikt, kwam op een afname tijd van ongeveer 8 minuten, maar toen ik die vervolgens toe paste was de coating heel lastig af te nemen en bleek het toch te lang. Ik heb een paneel zelfs opnieuw moeten polijsten om het weer goed te krijgen, daarna 4 minuten aangehouden en toen ging het goed. Als je het filmje bestudeert begrijp je dit verhaal beter. Moet het nog wat meer gebruiken om het proces beter on de knie te krijgen. Binnenkort heb ik een volgende detail op de planning staan, dan ga ik SiC weer gebruiken (over cQuartz UK heen), dan zal ik mijn verdere ervaring delen. Dat wordt een BMW 5 touring. Zal dan ook een testspot Clearcut vs Ultracut doen, voor nu is het denk ik een niche product alleen voor heeeel erg harde lakken.
De video van CarCraft heb ik gezien inderdaad, was de omgevingstemperatuur bij jou op dat moment misschien hoger? Ik ben erg benieuwd naar de BMW 5 touring en Clearcut vs Ultracut, succes in ieder geval!
 

SLK

V.I.P. Member
Wat is eigenlijk de SiC ten opzichte van de UK 3.0 ? Een vervanger of een toevoeging?
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
De SIC is de vervanger van de CQuartz (zeg maar de original) dus naast de CQuartz UK. Daarbij wordt deze ook gezien/gebruikt als complementair product bij de UK zoals hierboven besproken.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Nou die is gelukkig al door het Suezkanaal heen en ondertussen in de haven van Rotterdam aangekomen. Het lijkt er wel op dat de boot een extra rondje van de zaak heeft gevaren, we kregen bijna wekelijks een update van vertraging. Maar goed, vanaf begin volgende week is er in ieder geval weer een nokvolle container CarPro beschikbaar en de volgende container staat dan als het goed is alweer klaar voor transport :D
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Helaas kan Flex ons nog geen indicatie geven, dus kan ik het je helaas ook niet zeggen...
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Mooie aanwinst hoor zo’n PXE, daar ga je een hoop plezier aan beleven.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan