Nog wat gedaan!?

5T-3F-4N

V.I.P. Member
Ik stond ook te kijken van het verschil tussen de twee units :eek: Het enige "nieuwe" aan de gedane unit is de lens van het dimlicht. De rest is elbow grease.

Kun je nog iets doen als afdichting voor de toekomst? Een randje kit tegen indringend vocht?
Het uit elkaar halen en in elkaar zetten gaat zo "degelijk" dat ik het achterwege gelaten heb. En hoop dat het voldoende is.
 

5T-3F-4N

V.I.P. Member
Afgelopen tijd ook nog bezig geweest met het interieur, daar konden nog wat puntjes op de i. Stoelen en achterbank er uit om het makkelijker te maken.

Voetenruimte:
IMG_20200106_164812401.jpg

IMG_20200112_152303312.jpg

Voorin:
IMG_20200106_161055773.jpg

IMG_20200106_162516935.jpg

Achterin:
IMG_20191227_162603112.jpg

IMG_20191227_164257977.jpg
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Vandaag nog een klusje gedaan waarvan ik al vooraf wist dat het eindresultaat nooit aan onze normen zou voldoen maar goed het resultaat mocht er evengoed zijn:
B3CE6850-6743-47C6-927B-C53BFA677F4A.jpeg

D6B6C1E4-CBFE-44D0-ACA0-427060F43687.jpeg
Hier zeker nog niet klaar maar na een fijne schuur en polijstsessie toch een hele verbetering. Dit soort krassen waren van voor tot achter te vinden dus we hebben ons weer kunnen vermaken.
 

Moellib

Active Member
Misschien een beetje off topic,
Ik ben vorige week gaan skiën. Vanaf dag 1 had ik al prijs.
Ik heb namelijk een dubbele torsiebreuk opgelopen aan mijn scheenbeen. Het kleine beentje achter mijn scheenbeen is gebroken op 3 plaatsen. Mijn linker voet was bijna 360 graden gedraaid vanuit oorspronkelijke positie.
In totaal, 5 breuken alleen in mijn onderbeen. Volgens de dokters op spoed kon ik mijn onderbeen verliezen (amputatie) vanwege versplintering van het bot.
Uiteindelijk is de operatie goed verlopen en heb ik 9 titanium staven in mijn been gekregen.
Ik voel me echt nutteloos. Ik kan alleen niet douchen of een bad nemen. Mezelf aankleden gaat ook niet.
Met spijt in het hart zal ik detailing even op hold moeten zetten voor de komende 12 weken.
We zijn nu een week verder na de operatie, alles loopt geneest wel goed maar het vergt zeker nog wat tijd.
Ik wens dit zeker niemand toe en hoop dat iedereen hier perfect gezond is.
Ik hoop na een aantal weken toch mijn eerste post te doen dat ik mijn eigen auto of die van iemand anders heb kunnen doen blinken.

Met vriendelijke groeten
en blijf veilig,

Moellib.
 

Kevin

New Member
Misschien een beetje off topic,
Ik ben vorige week gaan skiën. Vanaf dag 1 had ik al prijs.
Ik heb namelijk een dubbele torsiebreuk opgelopen aan mijn scheenbeen. Het kleine beentje achter mijn scheenbeen is gebroken op 3 plaatsen. Mijn linker voet was bijna 360 graden gedraaid vanuit oorspronkelijke positie.
In totaal, 5 breuken alleen in mijn onderbeen. Volgens de dokters op spoed kon ik mijn onderbeen verliezen (amputatie) vanwege versplintering van het bot.
Uiteindelijk is de operatie goed verlopen en heb ik 9 titanium staven in mijn been gekregen.
Ik voel me echt nutteloos. Ik kan alleen niet douchen of een bad nemen. Mezelf aankleden gaat ook niet.
Met spijt in het hart zal ik detailing even op hold moeten zetten voor de komende 12 weken.
We zijn nu een week verder na de operatie, alles loopt geneest wel goed maar het vergt zeker nog wat tijd.
Ik wens dit zeker niemand toe en hoop dat iedereen hier perfect gezond is.
Ik hoop na een aantal weken toch mijn eerste post te doen dat ik mijn eigen auto of die van iemand anders heb kunnen doen blinken.

Met vriendelijke groeten
en blijf veilig,

Moellib.
Dat is 'break a leg' wel heel serieus nemen.. Shit man.

Heel veel succes met genezen, en je moet nu toch thuis blijven! Haha
 

Nieuwste berichten

Bovenaan