Nog wat gedaan!?

ShuttersPeet

V.I.P. Member
Vanmiddag maar weer eens een sponsje over de A4 gehaald. Morgen naar de Audi nieuwjaars meeting en wil er wel een beetje netjes bijstaan. Stel je voor dat ik naast de "brandweerwagen" van @Kilometervreter; komt te staan......;)
Eerst gewassen met de Dodo Juice Born to be Mild en de Microfibre Madness Incredimitt, gedroogd met de Monello Aqua Senza en daarna een rondje Carpro Reload. De bandjes met de Poorboys Bold & Bright en de velgen ook met Carpro Reload.
De ramen met Dodo Juice Clearly Menthol en het interieur met Poorboys Natural Look. Ook het leer gedaan met de Gliptone Conditioner.
01.JPG 02.JPG
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Zo er is weer goed werk verricht, het weer helpt ook mee, vorig jaar om deze tijd was het min 16 of zoiets :confused:
 

Clean Benz

Member
Fototoestel lag binnen en heb er helemaal niet aan gedacht, was zo ontdaan door die deuk dat het de overhand had.
@Kilometervreter, dat is echt een koopje maar voor de afstand kan ik beter in Roosendaal gaan. Hebben ook deukendag maar vragen € 40,-
Mijn auto blinkt als een spiegel maar het enige waar mijn oog vandaag op viel was die deuk :(
Woensdag 5 februari hoop ik dat er niets meer van te zien zal zijn. De "Audi boys hebben ook weer lol gehad zo te zien :)
 

Kilometervreter

überspammer
Vandaag een op een A3 een aantal gadgets aangezet, zoals een needlesweep, rechterspiegel laten kantelen bij het inschakelen van de achteruit, voetverlichting branden tijdens het rijden etc.
Het was aardig rood in de straat...
 

Bijlagen

  • 001.JPG
    001.JPG
    170,8 KB · Weergaven: 10
  • 002.JPG
    002.JPG
    204,1 KB · Weergaven: 9

IbizaSigno

V.I.P. Member
Ook vandaag nog een auto gewassen, een Toyota Aygo. Gewassen met Meguiars Rinsefree Express Wash en daarna Meguiars Goldclass Quik wax, interieur gezogen en met Auto Finesse Spritz behandeld.

Voor
2014-01-21 13.19.18.jpg

Na
2014-01-21 14.27.37.jpg
 

gixxeraddict

Active Member
Zekers prima voorgelicht door waxgirl!:)
Weer leuke spullen meegenomen.
Ff lekker gesnifd aan de diverse geuren.
En uiteindelijk naar huis gegaan met new car smel.
 

Rutger64

Premium Member
Daarom kom ik graag bij Waxworld! Altijd met het juiste advies plus even ruiken of voelen aan de producten voordat je het aanschaft

En de koffie natuurlijk ;)
 

Nieuwste berichten

Bovenaan