Ook even voorstellen

ShuttersPeet

V.I.P. Member
Mezelf ook maar even voorstellen op het, nu nog, redelijk maagdelijke forum.
Ik ben Peet en kom uit Roosendaal. Ik rij sinds maart 2012 in een Audi A4 en wilde deze vanaf het begin goed gaan bijhouden. Via het Audiforum in contact gekomen met Leon aka @Kilometervreter; en mede door Leon's toedoen ;) behoorlijk besmet geraakt. Ik ga het ook steeds leuker vinden en het is voor mij een soort van ontspanning geworden. Ik heb ondertussen al een behoorlijk assortiment aan "spulletjes" staan en er zal nog wel het een en ander bij komen. Een andere, beginnende, hobby is fotograferen. Nu nog vooral van de Audi maar ik ga toch wel steeds meer ook "buiten" spelen. Na eerst mijn spullen bij "de andere" webshop te hebben gekocht, ben ik bij Waxworld terecht gekomen en dat bevalt me zeer goed. Altijd goed advies, gezelligheid èn lekkere koffie! Dus ik ben wel "om"!
Ik zal in een ander topic, binnenkort, wel wat meer over mijn A4 vertellen en wat ook wat meer pic's posten.

En zoals eerder gezegd, een erg mooi en duidelijk opgezet forum, HULDE!

image.jpg image.jpg image.jpg
 
Laatst bewerkt:

Kilometervreter

überspammer
Haaaaa die @ShuttersPeet, krijg ik weer de schuld??
Welkom enne posten die mooie pica's!
Ook ik blijf me toch elke keer verbazen over de glans op het Daytona!
Wat betreft die koffie, dat moet ik toch ook snel eens gaan testen.......
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Ik weet niet of de foto's zijn bewerkt maar ik heb de auto irl mogen bewonderen na een detailbeurt en ik kan je zeggen dat daar een hele dikke glans op zit. :cool:
 

ShuttersPeet

V.I.P. Member
Foto's zijn idd niet bewerkt, kon ik dat maar!
Wèl is het zo, Daytona Grey is een machtige kleur om te detailen! Smeer er maar wat op, een beetje zon en hij glimt...;)
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Leuk om je ook hier te zien Peet. We moeten dit jaar eens werk gaan maken van een duo-detail van de CC en de Audi. (en dan daarna een paar van die heerlijke plaatsjes van je schieten want dat lijkt bij mij meestal nergens op)
 

Nieuwste berichten

Bovenaan