Passat 3BG 2.0 20v Comfortline 18inch Omanyt's

blackpassatjunior

Premium Member
Sinds dat ik de Passat van ons pa heb overgenomen is hij natuurlijk niet standaard gebleven.
Nog voordat ik hem had overgenomen hadden we er een dubbel din radio met navigatie ingebouwd.
IMG_1637.JPG


De volgende mod,
Omdat ik de getinte ramen bij de CC van pa zo mooi vond. Heb ik maar gelijk bij GTN- Glas Tinting Nederland een afspraak gemaakt om de achterste ramen van de Passat te laten tinten.
Voor:
DSCF5590.JPG

Na:
DSCF5673.JPG


Daarna was het tijd voor grotere remschijven ze zijn van 288 naar 312 gegaan. En omdat ik er ook gelijk nieuwe blokken op wou, heb ik gekozen voor de EBC Greenstuff.
Nieuw en oud:
2013-02-18%252020.43.30.jpg

In een 16inch velg;
2013-02-18%252020.21.46.jpg


Toen heeft het modden eventjes stil gelegen.

Daarna ben ik verder gegaan om de rem klauwen te verven. Daarbij heb ik gekozen voor gewoon (hamerslag)grijs.
Voor:
2013-03-02%252012.11.42.jpg

Na:
2013-03-03%252014.27.38.jpg


Toen een Passat forum lid zijn Passat ging verkopen deed hij veel onderdelen in de verkoop.
Ik heb toen zijn Xenon koplampen overgenomen en zijn mistlichten met xenon.
Links nieuw rechts oud:
IMG_0541.JPG

IMG_1261.JPG


Ook zijn spiegels wilde ik graag hebben. Spiegels met knipperlichten en zelf gemaakte instapverlichting.
IMG_1093.JPG

De instapverlichting:
IMG_1091.JPG


Hij had ook mooie witte 18 inch Omanynt’s in de verkoop staan maar omdat het al zo’n duur geintje was kocht ik ze niet. Een paar weken later maakte hij een mooi prijsje voor mij. Inclusief 10 mm spacers en langere wielbouten. Ook kreeg ik in dezelfde witte kleur spiegelkappen erbij.
De witte Omanynt's:
IMG_1216.JPG


Nog een kleine mod: een Audi R8 oliedop
IMG_1638.JPG


Wat word de volgende mod?

Daar ben ik al heel lang voor aan het kijken. Ik wil graag leren bekleding in de Passat. Een mooie set alcantara of een vol leer.

Nog een paar plaatjes van de Passat:
IMG_1254.JPG

DSCF5875.JPG

image.jpg

IMG_1085.JPG

DSCF5488.JPG
 
Laatst bewerkt:

BlackPassat

V.I.P. Member
Zo, mooie Mods zeg en allemaal zaken waarbij de auto stijlvol blijft, goed gedaan!

Inderdaad Stefan, ik zie mijn oude karretje nog steeds erg graag. Gelukkig maakt Kenneth er geen foute bak van. Soms vind ik wel dat er erg veel geld naartoe gaat, dan komt mijn vaderrol in conflict met mijn Petrolhead.
 

Kilometervreter

überspammer
Wat een fraaie Passat en wat een mooie mods.
Inderdaad de goede dingen er aan gedaan!
De spiegelkappen in kleur vind ik ook heel fraai!
Ben toch wel benieuwd deze irl een keer te zien @blackpassatjunior (kan je je forumnaam niet inkorten naar bpj ofzo:confused:)

Echt fraaie bolide!
 

BlackPassat

V.I.P. Member
BPJ is inmiddels een redeijk ingeburgerde afkorting om niet de hele tijd BlackPassatJunior te hoeven typen, "Kenneth" mag ook natuurlijk.
Leo heb je maandag toevallig geen vrij?

Zijn ook hele mooie velgen Peet, jammer dat ze van pa zijn.:cool:
Maar dat weerhoudt jou er toch niet van om ze te gebruiken Kenneth? Net zoals de 17 inch Longbeach die je er nu onder hebt liggen. Ze zijn weliswaar van mij, maar je mag ze gebruiken. Wel de lusten niet de lasten zogezegd :cool:
 

Kilometervreter

überspammer
Geen probleem Joha.:)

Nee, ik moet helaas maandag werken, eigenlijk ben ik tot en met eind april meer dan druk, zowel prive als zakelijk.
vanwaar je vraag, vanwege een bakkie bij de legale zakkenroller die dit forum bestiert?
Gaat wel een keer goed komen!

Sorry Kenneth dat die twee bejaarden je topic vervuilen:confused:
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Leuk: bij het laatste bezoek van BPJ en ik aan WaxWorld liepen Laura en Stefan bij ons vertrek nog even mee naar buiten. Stefan wilde toch nog even checken of de diepe glans van de foto's op de 3BG echt was.
Zijn oordeel: "dat is écht een diepe glans".
Zo Kenneth dat compliment kun je in je zak steken. :)
 

Nieuwste berichten

Bovenaan