Polieren

Len

Member
hallo woont er niemand in west vlaanderen waar ik eens op cursus kan komen om krassen en swirls weg te werken?
Mvg
 

Len

Member
Hallo,sorry voor het late antwoord maar pas bericht gezien.
Ik woon in Adinkerke waar woont uw?
Zou graag wat lessen krijgen over polieren van auto.
Heb een dap900 v3
Met Menzerna producten
En rij met een golf 6 gti
(Harde lak)
Zou uw mij misschien kunnen helpen?
Mvg
 

2shiny

V.I.P. Member
Zelf ben ik van regio kortrijk. Maar voor het werk ben ik regelmatig in adinkerke.
Indien het eens overdag zou passen, kan ik gerust even langskomen hiervoor.
 

Len

Member
Ik ben de maandag thuis ,en hoe bedoelt uw dat uw in de namiddag dan vrij hebt om even te tonen hoe het moet of om te helpen met de wagen of gewoon wat uitleg te geven?
Mvg
 

Len

Member
Hallo ik ben de maandag thuis zou uw me dan kunnen helpen met de wagen of gewoon tips en uitleg geven?
Of doet uw dit ook nog niet zo lang?
Mvg
 

2shiny

V.I.P. Member
Bent u elke maandag thuis? Ik zal eens moeten kijken naar mijn planning.
Ik kan gerust even helpen en uitleg gevenzodag u weet wat u moet doen. De beste manier om te leren, is het voorql zelf te doen.
 

Len

Member
Hallo ja ben elke maandag thuis
Zou heel vriendelijk zijn als uw dit wil doen kijk veel naar de vodeos van chemical guys omdat deze ook met menzerna werken maar zou toch wat beter resultaat willen hebben op de auto.
Welke maandag zou dit eventueel voor uw lukken en rond hoelaat?
Mvg
 

2shiny

V.I.P. Member
Ik kan proberen komende maandag, indien er niets tussenkomt in m'n planning en het weer goed is.
Ik laat u nog weten hoe laat ik eventueel kan komen. Het zou me best passen in de voormiddag.
 

Len

Member
Ok dit is goed voor mij uw moet maar nog een seintje geven zal dan zorgen dat de auto klaar staat.
Mvg
 

Len

Member
Hallo heb nog een vraagje,mag je een microfiber cutting pad gebruiken met carpro essence of niet?
 

Woody

V.I.P. Member
Zoals @Kilometervreter al aangeeft. Wel de pad eerst primen ;) dusja dat mag.

Het werkt trouwens bijzonder goed. Wat je ook nog zou kunnen doen is nabewerken met de MF Finishing pad. :)
 

Len

Member
Hallo het is een cutting pad met een gele boord in het midden.
Wel met wol aan de voorkant
 

Nieuwste berichten

Bovenaan