Project Porsche Boxster

Ivo 3.6

New Member
Als beginneling een Porsche Boxster onder handen genomen.
Deze wagen is van 2005 en heeft 285.000 km gereden. Wassen laat staan poetsen was de auto vreemd.
Wassen, kleien,polijsten, waxen gaf een mooi resultaat

Het begin. Vale kleur. Aan de rechter zijde een diepe krassen over de gehele auto (spijker)
20150426_184620.jpg
DSC02491.JPG DSC02503.JPG DSC02505.JPG DSC02512.JPG

En de auto heeft haar kleur weer terug. NachtBlauw.
Een jongen die langsliep vroeg: "Meneer is dit een nieuwe auto?" Dat is de mooiste beloning die je kunt krijgen toch?
 

5T-3F-4N

V.I.P. Member
Dat is een mooi resultaat, hoe heb je het gedaan?

Gemiddeld 28,5k per jaar in een Boxster, dat moet wel een groot feest zijn :).
 

Ivo 3.6

New Member
Dat is een mooi resultaat, hoe heb je het gedaan?

.

De grote kras heb ik de avond ervoor gevuld met originele lak.
Volgende dag auto gewassen. De auto kleien uiteraard. Alle rubbers en enkele naden afgeplakt met tape. Daarna met DAP900 en 5,5"Hex-Logic orange pad , white pad gepolijst. Menzerna 400 en 2500 gebruikt. Daarna met zwarte pad gehele auto ook nog gedaan met 4000. Als laatste met de hand wax Barier Reef aangebracht.
 

Kilometervreter

überspammer
Fraai hoor!

Ik heb nog niet zo lang geleden een 911 4S gedaan maar wat was die lak hard!
Ik sta er van te kijken dat je op een dap met een oranje pad zoveel correctie haalt, klasse!
 

Ivo 3.6

New Member
De lak is inderdaad erg hard. Enkel lengte krassen die wat dieper zijn is lastig. Maar de eigenaar vond dit al toveren :). Ik weet waar nog wat zit dat niet met een DAP weggaat maar als de klant tevreden is het oké. Ik heb er dik 9 uur in totaal aan gewerkt.
Jij gebruikt een rotary denk ik Kilometervreter ?
 

Kilometervreter

überspammer
De lak is inderdaad erg hard. Enkel lengte krassen die wat dieper zijn is lastig. Maar de eigenaar vond dit al toveren :). Ik weet waar nog wat zit dat niet met een DAP weggaat maar als de klant tevreden is het oké. Ik heb er dik 9 uur in totaal aan gewerkt.
Jij gebruikt een rotary denk ik Kilometervreter ?
Ja, een Flex PE 14-2 150 en een Flex XC 3401 dual action. :)
 

Nieuwste berichten

Bovenaan