Spotify

Kilometervreter

überspammer
Zijn er hier spotify gebruikers en zo ja bevalt dat.
Ik ben voornemens om een abbo af te sluiten maar hoor graag wat gebruikers info, het moet wel makkelijk te bedienen zijn en dat ik ook makkelijk playlists aan kan maken en dat soort dingen.

graag hoor ik jullie gebruikerservaringen!
 

Frans

V.I.P. Member
Ik gebruik het zelf niet, maar wellicht helpt het om te vermelden op wat voor een manier en waar je er gebruik van wilt maken.
Als het voor in de auto is, kan ik eventueel ook wat voor je op schijf zetten en meenemen naar de ww meeting.
 

Kilometervreter

überspammer
Het is voor in de auto waar een spotify functie opzit zodat je je playlists (verder) af kan spelen maar ook voor op mijn telefoon om via mijn Bluetooth box muziek te luisteren, tijdens het detailen, toijdens het BBQ-en op het strand, noem maar op.
Zelf heb ik nu ook in de A4 ook 5 GB aan muziek op de harddisk, maar soms wil je dan ook weer wat anders en dat gedoe met downloaden vind ik ook niet alles, vandaar spotify.
Mijn oudste zoon gebruikt het en vindt het perfect, ik wil eigenlijk ook graag andere meningen van gebruikers :).

Maar bedankt voor het aanbod in ieder geval :).
 

Ketoembar

V.I.P. Member
Ik heb deezer. De tegenhanger van spotify zeg maar.
Komt op hetzelfde neer.
In de auto gebruik ik niet anders. Ik heb zelden de radio aan.
Ik heb verschillende playlists gemaakt en blijf nieuwe maken en/of de oude aanpassen. Bij Deezer heb je een "flow". Ik weet niet of dat bij spotify ook zo is. Maar als ik de flow start komt er muziek voorbij waarvan deezer vind dat het in mijn genre ligt. Ik kan dan middels een hartje aangeven of het nummer goed vind. Zo wordt de flow steeds meer je eigen ding zonder dat je weet welke nummers er gaan komen.
In de auto stream ik via bluetooth. Ik heb een deezer abbo via mijn gsm provider en het streamen op 4G kost mij geen data. Dat scheelt.
Als je muziek offline beschikbaar maakt kost het weer opslag ruimte.
Thuis is mijn deezer abbo geintregeerd in mijn sonos. Hierdoor gebruik ik mijn 2 TB aan muziekopslag niet veel meer.
De kwaliteit vind ik best goed.
Jij hebt zo'n mooie "thermoskan" van je zoon gehad en je zou dus een paar playlists kunnen maken voor tijdens het detailen.
De playlists maak ik meestal 's avonds op mijn gemak op de bank. Dan zoek ik naar muziek voor een bepaalde "mood".
Ook gebruik ik de playlists die aangeboden worden. Vaak op zondagmorgen, lekker bij het ontbijt met z'n allen.
Hierdoor leer ook nieuwe muziek en artiesten kennen.
Met andere woorden; ik kan niet meer zonder.
 

Cavemania

V.I.P. Member
Ik heb ook Spotify. Werkt echt super. Het zit bij mij "gratis" in het abonnement van KPN. Je kan heel makkelijk playlists zelf maken maar je kan ze ook van een ander downloaden of gebruiken. Dat is soms ook wel erg leuk. Ook staan er natuurlijk volledige albums van artiesten op. Voordeel is ook dat je bijvoorbeeld ook gebruik kan maken van Spotify op een Home Cinema Receiver of laptop/tablet. Ik maak op de laptop de playlist klaar en download deze dan in mijn telefoon, eenmaal gedownload in mijn telefoon zet ik de app op offline gebruik zodat je geen data verbruik hebt van je telefoon maar wel kan genieten van de muziek.
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
Ik gebruik ook Spotify, maar alleen de gratis versie. De gratis versie kent twee nadelen, reclame elk half uur en op je mobiele telefoon kun je alleen de shuffle stand gebruiken.
 

FiveCX-5

V.I.P. Member
Hier ook Spotify......Betaalde versie, want dan heb je 360Mb = betere kwaliteit, laat hem lopen naar mijn twee DAC`s waardoor OGG Vorbis geluid nog meer geoptimaliseerd is, playlisten opnemen op MD, de MD speelt in de auto af....klaar ! Ook stream ik gelijk door naar de Iphone en MacBook.......alles in 1 (en dat voor E 10,-- pm) Ik kocht vroegah al weinig CD`s en nu bijna helemaal niet meer, alles is te vinden op Spotify, behalve de Beatles en Van Morrison, maar die had ik toch al.......
 
Laatst bewerkt:

Nieuwste berichten

Bovenaan