Vale stof kleur ophalen

Brianvnijn

Member
hallo iedereen !

Ik heb van een klant de vraag gekregen of ik de kleur van zijn stof op kan halen, ik heb zijn stoel al eens gereinigd met een extractor en daar kwam veel vuil uit en de stof was toen ook weer als nieuw na het drogen , maar nu word de stof toch snel weer wat vaal, hoe zou dit voorkomen kunnen worden ? Ik zat zelf te denken aan een stof coating of een soort impregneer voor stoffen zoals je wel eens ziet voor buiten kussens. Maar omdat het een auto stoel is durf ik het niet goed te gebruiken. Iemand enige ervaring met dit probleem ? Of al eens opgelost ?
 

Black Widow

V.I.P. Member
Mijn moeder deed het altijd met azijn met water verdund. Groootmoeders recept maar het werkte wel echt. Zou je dus met de extractor kunnen doen.
 

maupie00

Active Member
Hmmm ben de juiste naam en merk even vergeten...
Maar je hebt een fabric coat. Dit zorgt er o.a. voor dat stof niet snel vies word en licht water afstotent is, dit zou denk ik een oplossing kunnen zijn.
 

Brianvnijn

Member
@Black Widow dat ga ik eens proberen !thanks! Ik heb ook nog wel een flesje van gyeons fabric coat staan dus mocht het niet werken dan zet ik dat erover maar de azijn optie ga ik zeker proberen !
 

Nieuwste berichten

Bovenaan