Vanilepuding stelt zich voor !

vanilepuding

New Member
hallo iedereen ,

ik ben Robin , 31 , uit Belgisch Limburg en om redenen die ik zodadelijk zal uitleggen na jaren van afwezigheid terug zijn stappen in de poetswereld maakt .

mij poets en autocarriere begon op mijn 18de met het behalen van mijn rijbewijs :

car 1 : een 11 jaar oude , rode toyota starlet . daar ben ik als onwetend rund op beginnen poetsen , maar dat bleef een , eerder roze , lelijke auto .
car 2 : hier heeft de poetsmicrobe me echt te pakken gekregen , een 8 jaar oude Opel astra nurnbergring editie . productie van slecht 500 stuks . lichtjes maar stijlvol getuned . kortom , heerlijke auto . ik was echter wel een koppig mannetje en advies inwinnen over hoe je nu juist een auto poetst had ik niet nodig . ( emmertje , sponsje erbij , klaar toch ? )
car 3 : De auto die mijn liefde voor het merk gevormd heeft , de eerste van hopelijk nog veel , mijn ouwe trouwe , 4 jaar oude BMW 318d ( e46) . een beetje herzelfde verhaal als de astra , nooit een carwash van dichtbij gezien , maar 2 emmers ? weet gij wel wat dat kost ?
car 4 : na aankoop van een trouwe vriend ( mijn duitse herder ) iets meer plaats nodig en er was nog maar 1 merk dat in aanmerking kwam . 2 jaar oude BMW 320d ( e91 ) . Deze prachtige wagen verdiende een liefdevollere behandeling als de vorige wagens , ik werd ook niet jonger maar wel wijzer , welkom 2de emmer , met deze wagen ook een workshop gevolgd bij een lid van een nederlands bmw forum ( wat is dat toch met nederlanders en forums ? kwalitatief een stuk beter als belgische . ) hier beperkte kneepjes van het vak geleerd .
dat beperkt lag vooral aan mij en niet aan het forumlid die me met raad en daad heeft bijgestaan , was vooral angstig om met een slijptol ( ja , met mousse op , maar toch ) op mijn mooie lak te gaan . dit dus niet geleerd .

de opmerkende lezer heeft ondertussen opgemerkt dat de pracht , maar ook de kostprijs van mijn wagens in stijgende lijn gaat maar helaas , hier stopt het plezier .

overgeschakeld naar een nieuwe werkgever waar ik een bedrijfswagen kreeg , en omwille van fiscale redenen was dat niet bepaald het van het , wat ook de reden is van mijn verdwijning uit het poetsersleventje .

car 5 : citroen berlingo , no comment.
car 6 : citroen jumpy , beetje beter , beetje groter , nog steeds prul .
car 7 : peugeot partner : een jumpy van peugeot , joepie .
car 8 : ik werk me op op de zaak en begin beloond te worden daarvoor , Peugeot 308sw GT-line .
deze werd opnieuw gepoetst , maar niet als een professional ( wat ik dan ook niet ben ) .
CAR 9 : opnieuw promotie gemaakt op de zaak , en aangezien de baas weet wat mijn merk is vorige week een prachtige nieuwe wagen in ontvangst mogen nemen , ook de reden dat ik me hier aanmeld om hopelijk te delen in jullie vakkennis en ervaring , want deze moet permanent glimmen als nieuw ! mijn nieuwe BMW 530e (g30) .
robin bmw 530e.jpg
fJOHPo
 
Laatst bewerkt:

BlackPassat

V.I.P. Member
Welkom puding. Veel plezier op dit forum.
Omdat ik hier toch al als taalpurist te boek sta, vraag ik je vriendelijk nog even naar je forumnaam te kijken.
 

vanilepuding

New Member
bedankt voor je opmerking . ondanks ik zeker niet feilloos ben op vlak van spelling zijn die fouten in de nick bewust gemaakt . het is een heel lang verhaal wat ik je ga besparen , maar er is een reden voor .
 

BlackPassat

V.I.P. Member
@vanilepuding ik ben erg benieuwd naar de uitleg, maar misschien komt dat nog eens een keer. Dan zullen de hits op je naam die verwijzen naar het Peugeotforum ook wel op jou slaan?
 

Epsilon

Premium Member
Welkom hier. BMW kan ik tegenwoordig ook wel waarderen, en niet alleen omdat ze mijn favoriete merk in stand houden. :)
 

SLK

V.I.P. Member
Welkom hier! Dat moet een flinke promotie zijn geweest, van een 308SW naar deze prachtige 530. Veel (lees-)plezier hier op het forum. En om je skills te verbeteren zou je eens een clinic bij Waxworld kunne volgen.
 

vanilepuding

New Member
Welkom hier! Dat moet een flinke promotie zijn geweest, van een 308SW naar deze prachtige 530. Veel (lees-)plezier hier op het forum. En om je skills te verbeteren zou je eens een clinic bij Waxworld kunne volgen.

dat ben ik zeker van plan ! ik zag wel dat de eerste workshop voor basis pas in september is . daartussen zal hij toch ook gepoetst moeten worden . maar dat komt ook wel weer goed .
 

vanilepuding

New Member
Net mijn eerste levering van waxworld ontvangen , schitterende service en de gratis droogdoek is meegenomen. Voor de nieuwsgierigen : foam lans voor de HD, BTBM en die absurd grote washmit van CG .

Oh , PS : Snoepjes !!!

Edit : de moeite nemen om mijn naam ( niet gemakkelijk om die zonder fouten te schrijven ) op het kaartje van de summer deals te schrijven . +1
 

Nieuwste berichten

Bovenaan