Volgen van workshops

vanilepuding

New Member
Hallo ,

Zoals mijn topic in het wie is wie subforum al aangeeft ben ik nieuw in het car detailing wereldje en heb bijgevolg interesse in de workshops . Ik heb hier wel enkele vragen over .

De kalender te vinden op WW website maakt het voor mij zo dat ik eerst de cursus machinaal polijsten volg , voor ik de " basis" cursus volg , heeft dit zin ? Of zeggen jullie dat ik beter een andere volgorde volg ?

Hoe gaat zo een cursus precies in zijn werk ? Word hier op een demo wagen gewerkt of is het de bedoeling dat je eigen wagen als proefkonijn dient ?

Groetjes , puding
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Er zijn wel meer mensen die eerst workshop II doen om vervolgens I te doen, dus dat kan wel. Bij Workshop I wordt er gewerkt aan een demo auto en bij workshop II wordt er gewerkt op demopanelen.
 

ric325i

Active Member
@Stefan ,wellicht komt er ooit NG een workshop 3?
Bv 1 waarbij orangepeel verwijderen ,steenslag repareren ,werken met een Rotary aan bod komt?
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Zoiets staat wel op de nominatie maar eerlijk gezegd zie ik het er op korte termijn niet van komen :confused:
 

Kilometervreter

überspammer
Ach, gewoon een paneeltje op de sloop halen en proberen, natuurlijk leer je veel van een workshop, maar polijsten en ook wetsanden leer je maar op een manier, gewoon veel doen en niet door er veel over te lezen of door heel veel filmpjes te kijken, het is net als seks zeg maar....
 
Laatst bewerkt:

Nieuwste berichten

Bovenaan