Voorstellen

wim bakker

New Member
wim bakker
Heb me net aangemeld op het forum.
In ons gezin hebben we een Mercedes C350, een Audi A3 V6 en een Mini Cooper S.
En we willen ze graag perfect onderhouden, zowel motorisch, mechanisch als ook de carrosserie.

We waren gewend onze klassieke Jaguar XK 150 met Swissvax producten en Gliptone voor het leer te onderhouden. Dat doen we ook met onze moderne auto's.

Via het Mercedesforum heb ik ingeschreven voor een demo dag eind januari om machinaal poetsen te bekijken.

Hoop op het forum tips te krijgen over methodes en producten.

Wim
 

Denny84

Premium Member
Welkom Wim

Op dit super leuke en gezellige forum .
Kan je het niet vinden vraag het gerust want domme vragen bestaan niet .
Eind januari krijg je uitleg over polijsten en mag ga je zelf aan de slag (onderbegeleiding) met polijsten volgens mij , we gaan er een gezellige dag van maken met het Mercedesforum.
 

wim bakker

New Member
Hartelijk dank voor het warme welkom!

Even uitleg bij de foto's

De foto van de Mercedes C350 V6 4Matic (4wd) juli 2011 is genomen tijdens de proefrit voor de koop in oktober 2015. Is mijn prive auto voor als ik dit jaar mijn lease auto kwijt raak bij pensionering. De lease auto is ook een C350, maar dan een station.

De Audi A3 3,2 V6 Quarto november 2005 was mijn bedrijfsauto toen ik in Barcelona werkte. Toen we weggingen hebben we haar prive gekocht en in NL ingevoerd. Mij vrouw rijdt er sinds die tijd mee. Is nog als nieuw, ze rijdt ca 8 duizend km/ jaar. Ze poetst haar zomerwielen binnen en buiten als de winterwielen erop gaan, en in het voorjaar omgekeerd. Het bandenbedrijf waar we de wielen opslaan vindt dat zo ongewoon en leuk, dat haar wielen in het bedrijf op een speciale plek worden bewaard.

De Jaguar hebben we kort geleden verkocht, nadat we 12 jaar eigenaar waren. Ze is met ons mee verhuisd naar Barcelona. De foto is gemaakt op de heenreis op het circuit van LeMans. Daar vierde Jaguar vele triomfen in de jaren 50 van de vorige eeuw. Onze Jag was van november 1958, een Jaguar XK 150S Open Two Seater met 3,4L 6 cylinder motor met 3 carburateurs. Had 185pk aan de achterwielen, gemeten op een dyno in Nederland. In die tijd een supercar en ook nu nog vlug genoeg in het verkeer. Ook heel prettig op de snelweg. 3000 toeren in 4e versnelling met overdrive gaf 130 km/ uur. Top was meer dan 200km/uur.

Op mijn iPad geen foto van de Mini van onze dochter. Hoewel, die telt eigenlijk niet omdat ik wegens "scheuren" niet in haar auto mag rijden. Is een Cooper S van 2012. Rood met wit dak.

Tzt, na de voorjaars poetsbeurten zal ik betere foto's plaatsen.

Wim
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    171,9 KB · Weergaven: 22
  • image.jpeg
    image.jpeg
    182,8 KB · Weergaven: 21
  • image.jpeg
    image.jpeg
    163,5 KB · Weergaven: 22

SLK

V.I.P. Member
Welkom hier. En ik sluit me aan bij de voorgangers: een prachtig wagenpark heb je.:cool:
 

Nieuwste berichten

Bovenaan