Voorstelronde Audi_Geer

Audi_Geer

Active Member
Beste mensen,

Net aangemeld op dit forum, op aanraden van @Kilometervreter.
Op dit moment ben ik in het beginstadium van het poetsvirus, en ik ben bang dat ik er niets tegen ga doen.
Vandaar ook mijn aanmelding vandaag op dit forum.

Ik ben 41 jaar jong en woon in 010 omgeving en ben helemaal Audi gek. Er is voor mij geen andere auto dan Audi (dit is overigens mijn enige beperking, al zeg ik het zelf :) )
Begin dit jaar een tweedehands A4 gekocht die vanuit België is geïmporteerd. Komt uit de lease en zag er op zich goed uit.
Maar nadat ik de wagen een aantal keer had gewassen kon je toch wel goed zien dat deze auto alleen maar door wasstraten is gereden om schoon gemaakt te worden.

Via AF ben ik in contact gekomen met kilometervreter en die heeft mij gisteren "besmet".
Fantastisch resultaat geboekt, hard werken op de vrije zaterdag, maar o zo bevredigend als je het eindresultaat bekijkt. Check http://www.waxworldforum.nl/threads/nog-wat-gedaan.59/page-242#post-26322
Zal waarschijnlijk nooit zo'n prof worden als kilometervreter, maar zal me goed inlezen op dit forum en jullie gaan volgen in deze wereld.

Groet,
Audi_Geer.
 

ArjanD300

Premium Member
Welkom !
mooie wagen, helemaal na het harde werken !
mijn eerste auto was een witte Audi 90, denk er nog wel eens aan terug...

Maar heb Nu geen spijt van een Mazda ;)
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Welkom Geer. Knappe S-line. Als je besmet bent door Leon weet je zeker dat het ongeneeslijk is. Sterkte met je besmetting.
 

Audi_Geer

Active Member
Aan allen... bedankt voor het "warme" onthaal.:)
Zit alweer een tijdje te lezen op dit forum.
Is erg leuk en leerzaam kan ik jullie vertellen.
Top!
 

FiveCX-5

V.I.P. Member
Welkom Geer op het forum ! De Audi is goed aangepakt door Leon, dat kan je wel aan hem overlaten.........Mooie TT RS wielen op de wagen met verlaagd onderstel.......
Veel plezier op het forum......:)
 

Audi_Geer

Active Member
Vandaag was het zover!!
Mijn bestelling is binnen, verpakt in een doos en alle spullen in de nieuwe emmer!

Bestelling:
ScratchShield Bucket Rinse + ScratchShield Red
Poorboy's Spray and Wipe Waterless Wash - 946ml
CarPro Boa 3 pack
Poorboy's Natural Look
CarPro Iron.X LS Cleaner - 500ml


EZ Poorboy's Natural Look Brush Go
ScratchShield Bucket Wash + ScratchShield Blue
Microfiber Madness Incredimitt
CSF Delirium XF Drying Towel
CarPro Reset Intensive Car Shampoo 1000ml

Kijk uit naar Zaterdag!!!
 

Nieuwste berichten

Bovenaan