Voorwas, welk produkt?

Snappy

Member
Ik heb geen mogelijkheid om bij de woning te foamen/wassen etc. Ik neem mijn emmertjes dus altijd mee naar een box waar je voor een paar euro onbeperkt je gang kan gaan. Ik wil dus met een pompsprayer het meeste vuil losweken voordat ik ga wassen. Ik ben jarenlang niet meer aktief geweest, dus niet zo bekend met nieuwe produkten. Ik ben net met een leuke bestelling bezig maar mis nog een voorwas/losweek middel. Wat is momenteel een goed produkt om rijvuil, pekel etc los te weken?
 

Tim Krijgh

Premium Member
Forumleiding
Fijn om te horen dat je, ondanks het feit dat je niet voor de deur kunt wassen, het in de wasbox net zo goed aan wilt pakken! Mijn advies is om eens een kijkje te nemen naar de IK Foam Pro 2 in combinatie met de DetailPro Incredible Snow Foam. Beiden zijn ze te vinden bij Waxworld en uitermate geschikt voor een pre-wash op iedere locatie.
 

Snappy

Member
@Tim Krijgh bedankt voor het advies, ik zal zelf ook al te denken aan die pomp. Het is toch de bedoeling dat je de losgeweekte resten na het foamen afspoelt met HD. In de omschrijving lijkt het erop dat er direct gewassen word na de foam
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Het is inderdaad de bedoeling dat er vervuiling wordt losgeweekt en veilig kan worden afgespoten met de HD reiniger. Wel kan er dan eventueel een tweede laag worden aangebracht waarmee er dan kan worden gewassen. Is niet helemaal ons ding maar voor een niet heel erg vervuild voertuig kan er wel wat tijdswinst worden behaald.
 

Snappy

Member
@Tim Krijgh de pomp gisteren even in de douche met foam geprobeerd, en met een kleine hoeveelheid foam vind ik het resultaat al erg verrassend. Niet te droog, toch een behoorlijke dikte en blijft lang genoeg plakken. Prima voor in de wasbox lijkt me zo! En 1 volle pomp misschien net genoeg voor de auto, iig voor de belangrijkste delen
 

Nieuwste berichten

Bovenaan