Was en droogset en meer

IbizaSigno

V.I.P. Member
Omdat ik morgen m'n Fiesta weer even een detailbeurt ga geven in de wasbox was ik een tas aan het pakken met wat spullen voor mijn "to-go-set". Toch wel weer even lastig wat daar dan in moet, want ja, de inhoud van de tas is toch beperkt. :p Wat hebben jullie in de tas om mee te nemen of wat staat er altijd klaar? Hoef namelijk niet elke keer alle polijstmiddelen, machine, pads e.d. mee te nemen.

Ik zal aftrappen;
Fles shampoo, klei + gleimiddel, Iron-X, velgenreiniger, interieurdetailer, glaze, glasreiniger, wax, wielwax, APC en handschoenen. Natuurlijk ook een tweetal emmers en een tas met doeken, washandschoenen, borstels en een droogdoek.
 

Rutger64

Premium Member
Ik gebruik niet elke wasbeurt klei + gleimiddel, Iron-X, velgenreiniger, glaze, wax, wielwax. Dus als het te doen is voor het wassen in de wasbox zou je dat al achterwege kunnen laten ;)
 

ShuttersPeet

V.I.P. Member
Ik neem, meestal, 2 emmers, shampoo, washmitt, droogdoeken en een velgenborstel mee, meer niet eigenlijk.
 

Kilometervreter

überspammer
Pads of fingermits om de wax op te brengen, ik zou niet snel in of bij een wasbox gaan staan, veel te vochtig:confused:.
Ik snap dat je niet veel ruimte thuis zal hebben maar ik zou de wasbox alleen gebruiken om te wassen en dan toch ergens in de buurt van thuis gaan staan.
Als ik mijn auto ga detailen redt ik het echt niet met 2 tassen........
Het gaat al niet meer in mijn kofferbak en die is echt niet klein:(.
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
Bedankt allen. Het gewone wassen is dit ookbiet voor nodig, maar om een detailbeurtje te doen zeg maar.
Vocht in de wasbox as inderdaad onhandig, maar kon best nog.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan