wat is je laatste aanwinst?

Kevin

New Member
Jazeker.
Echter gaat het sturen over oneffen terrein met volle emmer iets minder.
Ja trekt je redelijk makkelijk de hendel los.
Hier gaan we eens een oplossing voor bedenken.
Gaatje door de handel en de buitenrand van je bak en een boutje/moertje erin?
In het theater hadden we ook zo een ding met zo een beugel.. Zo vervelend dat ie er telkens uitsprong
 

Matthijs

New Member
Ben alleen benieuwd of de bak dan niet uitscheurd.
Als je dat zou doen dan is op het laagst mogelijke punt, en op de opgevouwen rand (hoogste punt). En dan natuurlijk aan beide kanten, en dan de kop van de bout aan de binnenkant met een rubbertje ertussen tegen het lekken.
Maar het mooiste en het meest nette is om een klein plaatje achter beide beugels te maken die achter de rand valt.15440166468404839850152566466242.jpgfoto eventjes een slag draaien.

Dat zou eventueel ook met een stukje hout/latje van links naar rechts (is misschien mooier en makkelijker) kunnen denk ik, dik genoeg zodat hij mooi die breedte van de vouw opvult/in de vouw past, dan heb je de meeste kracht dat vrijkomt verspreid en dan denk ik dat dat de sterkste snelste oplossing. En dat kan dan zelfs met schroeven vastgezet worden eventueel.

Hopelijk begrijp je mijn uitleg een beetje.o_O:D
 

Kevin

New Member
Als je dat zou doen dan is op het laagst mogelijke punt, en op de opgevouwen rand (hoogste punt). En dan natuurlijk aan beide kanten, en dan de kop van de bout aan de binnenkant met een rubbertje ertussen tegen het lekken.
Maar het mooiste en het meest nette is om een klein plaatje achter beide beugels te maken die achter de rand valt.Bekijk bijlage 14857foto eventjes een slag draaien.

Dat zou eventueel ook met een stukje hout/latje van links naar rechts (is misschien mooier en makkelijker) kunnen denk ik, dik genoeg zodat hij mooi die breedte van de vouw opvult/in de vouw past, dan heb je de meeste kracht dat vrijkomt verspreid en dan denk ik dat dat de sterkste snelste oplossing. En dat kan dan zelfs met schroeven vastgezet worden eventueel.

Hopelijk begrijp je mijn uitleg een beetje.o_O:D

Ik snap je, maar met een chassisring erachter heb je echt niet dat ie scheurt
 

Mrkawa

Active Member
vandaag bij waxworld geweest voor t eerst, wat een pret paleis zeg! overal goodies en natuurlijk iedereen ontmoet erg tof!

nieuwste aanwinsten
rupes ibrid nano!!
multimatch wheel stand
carpro iron x gallon
carpro reset gallon
carpro clay block
carpo pearl
carpro delux
carpro dry towel
2x 5.5CG hex orange
2x 5.5CG hex white
2x detailpro 3 geel
2x detailpro 3 wit
1x fusso 12m black
1x 500ml spray fles

dat was m denkik haha
20181222_151553.jpg
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Een zeer bescheiden aanwinst deze keer, maar wel een hele fijne.
Voor de was- spoel- en velgenemmer heb ik -uiteraard in precies de juiste kleuren- een set Grit Guard Snappy Grips gehad.
102755-snappy-grip-blue.png

Ik had met mijn triggerfingers best wat last om de gevulde emmers op een comfortabele manier naar de auto te dragen. Door de grotere diameter van de grips snijdt het handvat van de emmer niet zo in je handen; veel comfortabeler.
 
Laatst bewerkt:

Pino

Premium Member
Nice.
Heb laatst mijn emmers hier ook mee uitgerust. Leek me wel een leuk detail. In jouw geval levert het gelukkig wat meer comfort op.
 

Ketoembar

V.I.P. Member
Ik vermoed dat hij een rondje essence plus wil doen en de “plus” als bescherming wil gebruiken.
En dan misschien af en toe aftoppen met wat reload.
Maarrrrr....just a wild guess:).
 

5T-3F-4N

V.I.P. Member
Jij bent goed voorbereid op de komst van de nieuwe bolide @5T-3F-4N

Dat gaat inderdaad wel goed komen, nu nog de garage opruimen, de Polo neemt minder ruimte in dan de 6 deed en Ceed gaat doen

Vanwaar de essence plus @5T-3F-4N Stefan?

Ik vermoed dat hij een rondje essence plus wil doen en de “plus” als bescherming wil gebruiken.
En dan misschien af en toe aftoppen met wat reload.
Maarrrrr....just a wild guess:).

Ik kan voor, achter of binnen parkeren Als ik de auto voor de deur parkeer is het onder bomen. Uit die bomen komt zoveel hardnekkige plakkerige rommel (hars) dat ik toch een coating overweeg (in de hoop dat het minder hecht). Bij het weghalen van de hars komen er vast wel krasjes, dan komt de plus denk ik wel van pas.
Daarbij wil ik inderdaad de plus proberen als bescherming in combinatie met Reload.
 

Matthijs

New Member
Om eerlijk te zijn ; een poelietrekker.
IMG-20190223-WA0001.jpeg
Maar...
Een tijdje terug liep ik door de bouwmarkt en zag daar een nieuwe serie werkplaatsuitrusting staan. Nu wou ik altijd nog een kast erbij en dus nog een kast van een oude serie aangeschaft.
Mijn collectie gardena hing altijd gewoon aan de muur maar dat vond ik niet netjes staan en hoopte daarom altijd nog een kast te bezitten.
20190223_172456.jpg 20190220_111144.jpg 20190220_111229.jpg
Ik heb de tuinslang wel buiten de kast gehouden. Deze kan nog wel eens na-druppen en dat is zonde in de kast op lange termijn.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan