Wat is jouw favoriete shampoo?

Clean Benz

Member
Momenteel de Poorboys Super Slick and Wax en de Wolfs Chemicals White Satin. De kerstman is onderweg met de Surf City Garage Pacific Blue.
Moet overigens wel zeggen dat de Meguiars Wash & Wax ook een erg fijne shampoo is.
 

MetalheaD

New Member
Ik heb Mequiars Gold Class vind het een erg fijne shampoo....maar wat zijn de voordelen van Dodo juice tegenover de Mequiars?
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
Dat ie goedkoper is volgens mij. Verder beide prima shampoos. Bedenk wel dat je de Goldclass niet doseert zoals op de fles, dat is toch te veel. Je kunt makkelijk met 30-40ml op een 15l water toe.
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
Heb nu hier nog Surf City Garage Pacific Blue en Agent Orange van Wolf's Chemicals staan, helaas laat het weer het niet toe maar zou ze graag testen!
 

Brian

New Member
Ik gebruik de Mr. Pink en de Meguiars ultimate wash en wax. Hele moeilijke keuze om te bepalen welke beter is. Ik ben bang dat de keuze uitgaat naar de Meguiars aangezien die net wat gladder aanvoelt.
 

gixxeraddict

Active Member
die megs is leuk voor tussendoor maar niet voor een totale beurt omdat er al wat wax inzit, ik gebruik hem ook graag.
zeker voor de autos van familie die willen alleen wassen!
 

Brian

New Member
Voor een detail gebruik ik wat ouwe meuk wat hier al staat icm wat apc. Die 3 swirls meer of minder op die wasstraat auto's is ook te verwaarlozen.
 

Sander

New Member
Voor een nieuwe detail begin ik met meestal met een overdosering van Valma Wash & Shine :rolleyes:
Maar voor de reguliere wasbeurten gebruik ik Megiuars Goldclass of Poorboys SS&S. Heb ook nog een Turtle Wax Nano Tech nog wat wax&wax liggen, maar die gebruik ik meer voor andermans auto's ipv mijn eigen haha.
 

Jordy Bax

New Member
Hou het zelf nog altijd bij DJ BTBM. Heb ook Mr. Pink staan maar heb nog altijd het idee dat ik met minder BTBM af kan voor een netter resultaat. Daarnaast blijft de geur heerlijk, schuimt het perfect en geeft het mooie glans.
 

Addy

V.I.P. Member
BTBM is zoals velen zeggen een fijne shampoo, daarnaast ook wel tevreden over De White Satin van Wolfs, Bathe van Gyeon en SourPower van DJ.
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Mijn favoriete shampoos zijn de volgende, in willekeurige volgorde:
Duragloss 902, glijdt heerlijk over de lak, heeft een fantastische geur en heeft een prima prijs (mits in gallonverpakking gekocht)
Meguiars Gold Class shampoo, een blijvertje in mijn collectie, zoals al aangehaald is de dosering op de verpakking niet de juiste en zou je je arm wassen omdat Meguiars in Nederland toch behoorlijk aan de prijs is. (is het overigens al iemand opgevallen als je de doseringen in de verschillende talen naast elkaar legt dat je dan in zowat ieder land op een andere concentratie uitkomt?)
Dodo Juice Born to be Mild, lekker zuinig in gebruik en een heel prettig werkende shampoo. De Supernatural van hetzelfde merk heeft me iets minder bekoord hoewel deze nog krachtiger is en je dus minder nodig hebt.
 

JRM

Active Member
Tja, ik ben nog maar een groentje op het gebied van shampoos(onder andere). Toen ik vorig jaar begon met detailen had ik een kleine fles meguiars gold class gekocht. Deze beviel me zo goed dat ik er een 2L verpakking van heb aangeschaft. Binnenkort wil ik toch ook eens de Dodo juice btbm proberen. Daar hoor ik veel positieve verhalen over.
 

ShuttersPeet

V.I.P. Member
Mijn favoriete is de Dodo Juice - Born to be Mild. Voor de velgen gebruik ik de Poorboy's - Silk & Suds. Én voor thuis is toch wel L'oreal mijn favoriet!:D
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Blackmassat kwam met een tubetje CC Creme thuis, bleek het niet voor de Passat te zijn
Clinique-CC-Cream-.jpg
 

Jurgh

New Member
Mijn eerste shampoo was Silk n suds. Prima als je van de Valma komt, na SS wil je meer. BTBM is prima! Tussendoor ook nog even met Megs GoldGlass gewassen schuimt heerlijk. Nu gekozen voor CQ mr Pink. Ben benieuwd....

Overal is het Nano wat de klok slaat, zijn er nog geen Nano shampoo's?
 

Nieuwste berichten

Bovenaan