Waxworld Applicator Pads

Stefan

Administrator
Forumleiding
We hebben gemeend onze eigen Applicator pad te moeten introduceren, de meeste applicator pads die in Nederland te koop zijn hebben doorgaans een nogal hoge prijs en in veel gevallen is het foam aan de grove kant. De Waxworld Applicator Pad is uiterst zacht en bestaat uit één laag foam.

Ter introductie bieden we nu tijdelijk 12 stuks van deze Soft Foam Applicator Pads aan voor slechts € 15,- én met gratis verzending door gebruik te maken van de code : wwsfap

http://bit.ly/1GoGJxx

waxworld-pads.jpg
 

Chris van S.

Premium Member
Erg gaaf Stefan!! Deze pads bestel ik bij de volgende bestelling mee. Vandaag heb ik al genoeg bestellingen gedaan geloof ik ;)
 
Laatst bewerkt:

nicknameless

V.I.P. Member
@Stefan,

hoe groot zijn deze in diameter? Ik zoek eigenlijk applicatorpads net als die bij de Surf City Barrier Reef Carnauba Paste Wax wordt bij geleverd. Ik heb nogal grote klauwûh en die kleine prutspadjes vind ik maar niets...
 

5T-3F-4N

V.I.P. Member
Laat ik nu net door mijn pads heen zijn ;) Leuke aanbieding trouwens, maar ophalen bij WW is natuurlijk wel leuker :)
Juiste zet lijkt mij dit @Stefan
 

Stefan

Administrator
Forumleiding

5T-3F-4N

V.I.P. Member
Ik heb ze vandaag aangeschaft, en eerlijk is eerlijk ze voelen heel goed aan. En zo zien ze er ook uit.
Als het een beetje wil ga ik ze dit weekend (vanaf morgen :D) proberen.
 

Frans

V.I.P. Member
@Stefan ; Wat is de prijs per 30 stuks als ik ze af kom halen?
Ben zo'n figuur die het liefst voor elke wax een andere pad gebruikt en dat gaat dan al gauw hard bij mij...

@nicknameless / Patrick; Ik heb nog zo'n Surfcity pad over liggen, zal hem wel in mijn auto gooien voor je.
 
  • Leuk
Waarderingen: Addy

Stefan

Administrator
Forumleiding
@Stefan ; Wat is de prijs per 30 stuks als ik ze af kom halen?
Ben zo'n figuur die het liefst voor elke wax een andere pad gebruikt en dat gaat dan al gauw hard bij mij...
Vanwege de extra korting op de 12+ staffel zit er helaas niet zoveel muziek meer in @Frans
 

Woody

V.I.P. Member
Een bak koffie kan er toch nog wel vanaf @Stefan? :p

Je had het er al over dat je ze voor een mooie prijs neer zou zetten, maar zo mooi had ik niet verwacht:D
Mooie padjes. Die gaan goed gebruikt worden.
 

Frans

V.I.P. Member
Ik verwacht ook geen uitgebreide solo @Stefan met een paar akkoorden ben ik al blij en als dat niet gaat, dan maakt dat ook verder niet uit. :)
Als ik weer bij onze transporteur moet zijn, dan fiets ik wel even bij jullie langs.
 

blackpassatjunior

Premium Member
Vandaag heeft ons pa de padjes opgehaald bij WWHQ.
Wat een zachte en kwalitatief goede padjes.
@Stefan weer een uitstekende uitbreiding van het assortiment:)
 
Laatst bewerkt:

Nieuwste berichten

Bovenaan