WaxWorld-meeting

Status
Niet open voor verdere reacties.

FiveCX-5

V.I.P. Member
Forummers, geef jullie op voor de WaxWorld-meeting op zondag 21 september 2014 ! Het enige forum waar gezelligheid en hobby troef is, ook het enige forum met worstenbroodjes !! Het gaat die dag meer om kennis met elkaar te maken, Best leuk om bij de verhalen op het forum ook een gezicht te kennen ! We zijn op dit ogenblik met meer dan 100 leden, 22 leden hebben zich reeds aangemeld ! Dat moeten er toch meer gaan worden.....:)

http://www.waxworldforum.nl/threads/meetings-clinics-en-workshops.169/
 
Laatst bewerkt:

IbizaSigno

V.I.P. Member
Ik denk het wel, maar omdat het een zondag betreft wil ik toch vragen of er de mogelijkheid is tot aanschaf van werr nieuwe mooie spulletjes?
 

JRM

Active Member
leuk idee. Ik moet nog steeds kijken welke dag kan. aanschaf van produkten met een leuke prijs zou helemaal mooi zijn:rolleyes: groupsbuy idee:D

...maar daarnaast is het aanschaffen van producten op die dag zowieso toppie
 

Woody

V.I.P. Member
Ich bin dabei!
Ik denk heel eerlijk gezegd dat er vast wel een mogelijkheid is om ter plaatse spullen aan te schaffen, maar @Stefan zal daar vast nog wel iets over melden ;)
 

FiveCX-5

V.I.P. Member
Heel leuk mensen, dat jullie allemaal willen komen, maar dat wist ik al, jullie naam staat al ergens op de lijst.....
Het gaat mij juist om de mensen die er nog niet op staan !!! Dus kom op allemaal, er moeten minstens 20 leden komen !!
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Ik hou er niet van om op een lijstje te staan Marcel, vandaar dat ik er dus ook niet op sta. Maar als je goed gelezen heb in het andere draadje dan weet je dat ik van de partij zal zijn.
 

Ted

Member
Zou ook graag willen komen maar ik kan niets zegen ivb met werk. En helemaal niet zo ver vooruit.
 

Gio

Active Member
Nou nog een polijst wedstrijd dan kunnen Nick en ik eindelijk tegen elkaar uitmaken wie...
Maar goed ik kan niet iedere zondag vrij over mijn tijd beschikken dus ik hoop maar...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Bovenaan