WaxWorld-meeting

Status
Niet open voor verdere reacties.

BlackPassat

V.I.P. Member
assistent burgerflipper Wat is dit ongeveer voor functie?

Eric, je moet weten dat de kwaliteiten van Leon/ @Kilometervreter op de barbecue ongeëvenaard zijn. Alle deelnemers aan de vorige WaxWorldMeeting zullen dat beamen. Vorig jaar had Leon een fijne co-barbecuer; dat was marcel/ @FiveCX-5. Helaas is Marcel verhinderd bij de volgende meeting, dus Leon moest op zoek naar een nieuwe assistent om de hamburgers boven het vuur om te draaien. Aldus is een ander lid benoemd tot assistent burgerflipper.
 

Black Rocco

New Member
Eric, je moet weten dat de kwaliteiten van Leon/ @Kilometervreter op de barbecue ongeëvenaard zijn. Alle deelnemers aan de vorige WaxWorldMeeting zullen dat beamen. Vorig jaar had Leon een fijne co-barbecuer; dat was marcel/ @FiveCX-5. Helaas is Marcel verhinderd bij de volgende meeting, dus Leon moest op zoek naar een nieuwe assistent om de hamburgers boven het vuur om te draaien. Aldus is een ander lid benoemd tot assistent burgerflipper.

Hahaha duidelijk. Laat ik eerst maar eens kennismaken, daarnaast kan ik niet koken dus het houdt snel op denk ik, maar co-bbq-er is uiteraard geen probleem in de toekomst, echter hamburgers om te draaien heb ik ook eigenlijk weinig zin in :D
 

Pino

Premium Member
Euh... Een BBQ is altijd top, maar ik vind het altijd het geinigst als ik zelf wat aan kan fröbelen met hetgeen er op mijn bord komt. :)
Ik begrijp dat het gebied in een straal rondom de BBQ('s) off-limit is voor niet gecertificeerde burgerflippers en -assistenten(?)
 

Kilometervreter

überspammer
Euh... Een BBQ is altijd top, maar ik vind het altijd het geinigst als ik zelf wat aan kan fröbelen met hetgeen er op mijn bord komt. :)
Ik begrijp dat het gebied in een straal rondom de BBQ('s) off-limit is voor niet gecertificeerde burgerflippers en -assistenten(?)
Nee hoor, als je je handen maar op je rug bindt :D:D
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Euh... Een BBQ is altijd top, maar ik vind het altijd het geinigst als ik zelf wat aan kan fröbelen met hetgeen er op mijn bord komt.
Zeg @Piño, zou jij mij niet nog eens een keer laten zien wat je allemaal op een Smokey Joe kunt? Weet het niet meer precies hoor, mijn geheugen gaat niet verder terug dan 2 jaar....
 

FiveCX-5

V.I.P. Member
Aha, net terug van vakantie uit de Cyclades en ik zie en lees, dat er een assistent vleeswipper is aangenomen ! Heel goed, wat een fantastisch stel forummers om elkaar op die manier aan te vullen !!! Helaas zal ik er dit jaar bij zijn, het thuisfront gaat bij mij natuurlijk voor.........hoop er volgend jaar en misschien al eerder weer bij te zijn.........(winter-bbq-tje misschien ? Dikke jassen aan en gaan met die banaan) ............ (ben toch het hele jaar vrij......hahahaha) :D:p
 

Pino

Premium Member
Zeg @Piño, zou jij mij niet nog eens een keer laten zien wat je allemaal op een Smokey Joe kunt?
Je mag de Smokey Joe best meenemen hoor als je dat wilt, maar ik kan ook gewoon mijn Webert gebruiken. Die is iets groter. :)
Gewoon maar eens een datumpje prikken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Bovenaan