Welk polijstmiddel om mee te finishen?

Brian

New Member
Aangezien mijn Monello finale bijna op is en ik ook graag wat anders wil proberen stel ik hierbij de vraag; Welk polijstmiddel zal ik nemen om mee te finishen??

Aangezien er tegenwoordig zoveel soorten zijn en ik door de bomen het bos niet zie stel ik hier de vraag

- CarPro Reflect

- Chemical Guys V38

- Rupes Diamond Gloss Ultra Fine

Of hebben jullie nog meer suggesties?

Alvast bedankt,

Brian
 

Kilometervreter

überspammer
Finisher??? V38 of M205 zalige finishers waarmee je kan blijven door polijsten, de V38 ruikt nog lekker ook!
Werkt echt veel fijner dan de finale, geloof me!

Zelfde vraag in ander topic ook beantwoord:confused:
 

Brian

New Member
Het wordt bij mij de Hamach, de Rupes wordt net boven het budget en dan wordt het niet leuk meer.

De Reflect lijkt mij ook wel wat, maar waar ik dus bang voor ben is hologrammen, heb je met een rotary nou echt zo snel van of valt het allemaal wel mee?
Neem als voorbeeld eerst polijsten met V34 op een gele hex logic pad wat volgens mij icm een rotary al flink grof is en je zal het daarna na bewerken met bijvoorbeeld de Reflect op een zwarte pad?
Of verstandiger om er nog een stap tussen te doen?

Neem als voorbeeld de relatief harde VW/audi lakken waar ik voornamelijk mee werk.

(jep het wordt mijn eerste rotary)
 

Brian

New Member
Danku,

Dan blijft de dap lekker goed in dienst om na het polijsten te finishen, dapje, polishing padje en een beetje reflect valt denk ik al veel mee te doen om de hologrammen te verwijderen.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Ik neig toch ook naar de Reflect, is gewoon een hele mooie finishing polish en neemt zeer gemakkelijk af.
 

Kilometervreter

überspammer
Ik ben een "fijnpolijstliefhebber" de reflect heb ik nog niet in mijn collectie, toch maar even een flesje in de winkelwagen gegooid:confused: door de positieve reacties hier.
 
Laatst bewerkt:

Brian

New Member
Gisteren de Reflect aangeschaft, binnenkort eens proberen.

Kijken of we hiermee eventuele hologrammen mee weg kunnen werken op de dap icm een polishing padje.
 

Addy

V.I.P. Member
Hier ook de reflect en fixer aangeschaft, komende maand wil ik die ook gaan proberen.
 

Black Widow

V.I.P. Member
Persoonlijk vind V38 een stap voorwaarts tov. Monello / Menzerna. Niet zozeer qua eindresultaat maar wel qua gebruiksgemak. Ik denk hierbij aan het afnemen, een kortere settijd (korrel breekt sneller af) en de verwerking van de polish.
 

Black Widow

V.I.P. Member
Zou je dit ook kunnen toelichten?
Hoe hebt je Reflect gebruikt? Harde lakken, zachte lakken?
Waarmee heb je Reflect vergeleken?
Gebruiksgemak?
Welke voordelen biedt Reflect ten opzichte andere vergelijkbare producten?
 

Nieuwste berichten

Bovenaan