Welke CarPro Producten

Björn

New Member
Hallo iedereen,

Ben erg nieuwsgierig naar de CarPro producten, nu heb ik al een paar topics doorgenomen hier maar niet echt veel slimmer van geworden (ligt aan mij zelf).

Ik heb afgelopen weekend de Multi.X en Iron.X gekocht en deze bevallen mij prima tot nu toe, sterker nog ik ben zwaar onder de indruk van de Iron.X werking. voorheen gebruikte ik altijd alles van de Meg's Detailer lijn maar misschien wil ik alles vervangen voor CarPro producten, al moet ik zeggen dat ik nog niet heel erg onder de indruk ben van de Multi.X maar misschien moet ik dit product minder verdunnen.

Tot zover ik mijn onderzoek heb gedaan heb ik bv ook nog geen ruitenreiniger gevonden, word hier ook de Multi.X voor gebruikt ?

graag hoor ik jullie ervaringen van de diverse producten, wat raden jullie mij aan of wat is zonde van het geld.

Mvg,
Björn
 
Laatst bewerkt:

Mrkawa

Active Member
He bjorn,
Zonde van het geld is een groot woord. Persoonlijk ben ik erg te spreken over

Reload
Cquartz lijn!
Eccence
Clayblock
Iron x
Hydro02
Fixer
Carpro boas sommige pluizen alleen meer dan een ander. Daar heb ik geen verklaring voor
Carpro drying towl groene

Dat zijn de producten die ik nagenoeg standaard in huis(behalve cquartz dat is natuurlijk na openen beperkt houdbaar)
De rest is in mijn visie kwalitatief goed spul!
 

Björn

New Member
Thnx voor je reactie, er staan sowieso een paar producten bij waar ik zelf ook al interesse in had.
 

Epsilon

Premium Member
Tot zover ik mijn onderzoek heb gedaan heb ik bv ook nog geen ruitenreiniger gevonden, word hier ook de Multi.X voor gebruikt ?

Wat CarPro betreft werkt Eraser goed als ruitenreiniger. Multi.X heb ik persoonlijk geen ervaring mee.
 

Kevin

New Member
Wat CarPro betreft werkt Eraser goed als ruitenreiniger. Multi.X heb ik persoonlijk geen ervaring mee.
Ruitenreiniger absolute nummer 1 is fast glass van autoglym.. Eraser kan veel te sterk zijn voor je rubbers als je het ooit eens per ongeluk in de zon verwerkt
 

Björn

New Member
Ruitenreiniger absolute nummer 1 is fast glass van autoglym.. Eraser kan veel te sterk zijn voor je rubbers als je het ooit eens per ongeluk in de zon verwerkt
Wat CarPro betreft werkt Eraser goed als ruitenreiniger. Multi.X heb ik persoonlijk geen ervaring mee.

Thnx voor jullie reacties heren. ik denk dat ik voor de ruiten dan toch bij Meg's Detailer Glass Cleaner blijf.
Multi.X werkt trouwens prima als ik hem niet verdun. maar verdunt zoals omschreven op het etiket vind ik het niet geweldig.
 

G4BR13L

New Member
Ik gebruik meestal een mix van CarPro, Meguiar’s, Chemical Guys en Dodo Juice.

Voor de CarPro producten gebruik ik ongeveer een 16-tal sprayflessen gevuld met de producten uit de gallonverpakking en telkens verdund waar nodig. Zo gebruik ik voor Perl 4 aparte sprayflessen.
  1. Bug Out
  2. EcH2O - Clay Lubricant
  3. EcH2O - Quick Detailer
  4. EcH2O - Waterless Wash
  5. EliXir
  6. Eraser
  7. HydrO2 Lite
  8. Inside
  9. Iron X
  10. Multi X
  11. Perl (Engine)
  12. Perl (Interior)
  13. Perl (Exterior)
  14. Perl (Tyres)
  15. Tar X
  16. Spotless
Voorbeeld met custom labels zodat mijn vrouw ook af en toe de wagens kan wassen:

 
Laatst bewerkt:

Nieuwste berichten

Bovenaan