Werkzaamheden Webshop

Discussie in 'Off-Topic' gestart door Stefan, 27 apr 2018.

1. Stefan

Stefan Administrator Medewerker

Niet echt Off Topic maar ook niet nieuwswaardig, vanavond om 0:00 uur gaat onze webshop even uit vanwege werkzaamheden. Deze werkzaamheden zijn onderhuids zelfs enorm maar qua "look and feel" gaat er (voorlopig) vrijwel niets veranderen. Als straks alles op de nieuwe shop naar behoren draait gaat er aangevangen worden met de bouw van een nieuw (responsive) design en gaan er gefaseerd een aantal zaken worden toegevoegd die jullie maar ook ons leven weer wat gaan veraangenamen.
    Maar goed straks de eerste (en voor ons meest ingrijpende stap)
    Cavemania, Tom, IbizaSigno en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. BlackPassat

BlackPassat V.I.P. Member

Succes met de migratie @Stefan.
  3. Stefan

Bedankt @BlackPassat , de nieuwe software loopt ondertussen alweer als een zonnetje, vandaag nog even een puntje op de i zetten en dan kunnen we weer verder!
    Cavemania vindt dit leuk.
  4. Guido1985

Guido1985 Active Member

Fijn dat alles gelukt is. Ik heb er in ieder geval heerlijk door geslapen
  5. Kilometervreter

Kilometervreter überspammer

Ha, goed bezig,
    Komt er ook een optie om een lijstje te maken voor anderen(en dit naar hun mailen) die dit dan zo in hun eigen winkelwagentje kunnen gooien?
    Voor mij is dit heel handig zodat ik iedereen die het een en ander aan wil schaffen op deze manier eenvoudig kan helpen.
    Acht van de tien mensen die ik help met hun auto willen wel het een en ander bestellen, maar is nu voor mij wat omslachtig.
  6. BlackPassat

BlackPassat V.I.P. Member

7. Stefan

_Maarten_, Kilometervreter en Woody vinden dit leuk.
  8. Kilometervreter

Kilometervreter überspammer

Graag, ik loop hier eens in de twee weken tegen aan....:)

Deel Deze Pagina