Wolfs Rim Sealent

2shiny

V.I.P. Member
Standtijd bij mij is nu 4 maand ofzo. werkt nog steeds goed. Heeft wel nooit zo goed gewerkt als dlux.
 

ric325i

Active Member
Ze noemen het een Sealent maar er zit ook Sio2 in/doorheen of is dit toch ook een volwaardige coating?
@2shiny met niet zo goed werken bedoel jij dat het schoonmaken nog steeds veel moeite kost?
 

2shiny

V.I.P. Member
Het is een coating hoor. In hongarije bestaat geen woord voor coating.
Er is geen echt goede beading. je moet mss iets meer moeite doen om de vuiligheid r af te krijgen. enkel HD zal niet 100% propr zijn. Maar persoonlijk cind ik dat niet ht grootste probleem
 

ric325i

Active Member
25e voor 150ml (Wolfs) tegenover 35e en 30ml (C Pro) is nogal een prijsverschil. De Wolfs wordt dus niet hard in het flesje neem ik aan?
 

ric325i

Active Member
@2shiny ,breng jij 2 of 3 laagjes aan van de Wolfs Rim Sealent?
Superdun aanbrengen met een padje neem ik aan maar is er nog iets waarop ik moet letten bij het afnemen?
Afnemen een eitje of...
 

2shiny

V.I.P. Member
@ric325i , zelf breng ik maar 2 laagjes aan. De 2e is gewoon om eventueel vergeten plekken toch nog mee te hebben.
Heel dun aanbrengen en goed inwrijven. Lang genoeg laten curen en normaal gezien is afnemen dan inderdaad een eitje. Anders heb je hem te dik gelegd of niet lang genoeg laten curen.
 

ric325i

Active Member
Ik las minimaal 10 minuten curen en als ik dus secuur ben met aanbrengen volstaat 1 laagje. Op het flesje staat afnemen met een vochtige mf doek. Is deze doek naderhand nog te redden of kan ik em beter wegkiepen want die coating zal hard worden en hoedanig moet je wachten voordat je een 2e laag aanbrengt? Uurtje of zo?
 

2shiny

V.I.P. Member
Je doek is niet kapot hoor. Desnoods meteen in een emmer water gooien. Maar sowieso geen probleem.
Ik wacht een 30tal minuten voor de 2e laag.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan